מדיה

ליאור רז עשה אקזיט של 50 מיליון דולר

ליאור רז ליאור רז

חברת ההפקות של ליאור רז ואבי יששכרוף, "Faraway Road", נרכשה על ידי חברת "קנדל מדיה" השייכת לצמד המפיקים קווין מאייר וטום סטגס, שני בכירים לשעבר בחברת דיסני. על פי דיווחים שווי העסקה עומד על כ-50 מיליון דולר.

"Faraway Road" נמצאת בבעלות של רז ויששכרוף, והחברה הפיקה את הסדרות "פאודה" ו"פגע וברח" שמשודרות בנטפליקס. העונה הרביעית של "פאודה" מצטלמת בימים אלה והיא צפויה לצאת בהמשך השנה. "פגע וברח" לא תמשיך לעונה שנייה בשל עלויות הפקה גבוהות. החברה עובדת כעת על סרט בשם "מצור על בית לם" ועל מותחן ריגול עבור רשת שואוטיים.

"Faraway נוסדה כדי להביא סיפורים בינלאומיים אותנטיים ומרתקים לקהל הגלובלי", הגיבו רז ויששכרוף לרכישת החברה שלהם. "שיתוף הפעולה עם קווין, טום, בלקסטון והיוצרים המדהימים שהם חלק ממשפחת קנדל יאפשר לנו להאיץ את העשייה שלנו באופן משמעותי, תוך כדי לקיחת חלק בחברת מדיה מהדור הבא שמציבה את היוצרים בעדיפות עליונה".

"ליאור ואבי הם מספרים סיפורים ברמה בינלאומית, אשר מייצרים תוכן נפלא שקולע לטעם של קהל רחב ברחבי העולם שחוצה תרבויות ושפות", נמסר מהרוכשים מאייר וסטגס מחברת קנדל מדיה. "רז ויששכרוף הם בדיוק סוג השותפים שאנחנו רוצים להשקיע בהם. ואנחנו מתרגשים לעבוד איתם".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות