מדיה

רייטינג: "הכאוס" מרים את החדשות של קשת

יונית לוי, צילום: הדס פרוש עבור חברת החדשות יונית לוי, צילום: הדס פרוש עבור חברת החדשות

היסטריית הקורונה שמשדרים ערוצי הברודקסט ברצועות החדשות שלהם ממשיכים לתת את אותותיהם. אם תשאלו את מי שמנהלים את הרצועות הללו בחדר סגור, הם יאמרו שמבחינת מספרים עדיף שהמגפה תימשך. הנתון שמבליט את התופעה הזאת מעל הכל הוא שקשת 12, שמובילה לאורך כל הערב, מאבדת צופים כשהשידור עובר מהחדשות אל נינג'ה ישראל. מדובר גם בירידה מסוימת של נינג'ה, שמביאה אתמול 16.6% צפייה, אבל מאבדת אחוז שלם ממהדורת החדשות המקוצרת שמספקת 17.6%.

ייתכן שגם לרייטינג החזק יחסית של X פקטור לארוויזיון ברשת 13 יש משקל בעניין. שם לדוגמא נרשמה עלייה משמעותית אחרי המהדורה, אך זה בעיקר בגלל המספרים הקבועים והלא גבוהים שלה. אתמול היא השיגה 8% בלבד, אבל לאחר מכן נרשמה קפיצה משמעותית כש-X פקטור הקפיצה את המספרים ל.13.6% – רק שלושה מאוחרי המתחרה קשת.

הרייטינג הגבוה של המהדורה המרכזית ש לקשת לא הגיע משום מקום. השליטה שלה בפרה פריים טיים כל כך מוחלטת שאין למהדורה המרכזית של 13 באמת סיכוי. מספיק לציין שכבר ב-17:00 משיג רפי רשף 10.6%, ומשם זה רק הולך ועולה – שש עם (13.4%) ותכנית חיסכון (15.4%), מספרים שדומים מאוד לאלו של המתחה רק בלי ה-1 בהתחלה. השיא של הפרה פריים טיים של רשת 13 הגיע אתמול כבר ב-17:00 עם 4.9% לשרון גל. בהמשך זה הלך וירד ל-4.8 לאמנון לוי ו-4.5 לאלי ראכלין לפני החדשות.

הצינור של גיא לרר הוא למעשה הרגע שבו רשת כמעט נצמת לקשת אמש, עם 8.3% מול 8.5 להערב עם גיא פינס. היום שהיה כבר נסוגה ל-4.5, כחי בלילה שומר את קשת עם 6.9% צפייה.

בבוקר, ניב רסקין וחבריו בחדשות הבוקרבקשת  מנצחים את העולם הבוקר של רשת עם 4% מול 3%.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות