פרסום ושיווק

רונית יודקביץ' מצטרפת לקבוצת "מורז צמחי מרפא"

רונית יודקביץ' רונית יודקביץ'

השבוע הצטרפה רונית יודקביץ' לקבוצת "מורז צמחי מרפא". רונית היא דוגמנית, שחקנית ומעצבת פנים. הצטרפותה לקבוצה תלווה בקמפיין שיצולם בקרוב ומטרתו לקדם את הסדרה הדרמו-קוסמטית שכוללת 11 מוצרים המבוססים על תמציות צמחיות נוגדות חמצון חיוניות המשפרות את גמישות העור, מאיצות התחדשות תאים, מאטות היווצרות קמטים בעור ושומרות על מרקם העור.

בימים אלו רונית יודקביץ' סיימה לצלם סדרת חדשה בתחום עיצוב הפנים וה"הום סטיילינג" בהנחייתה ובהנחיית מעצב האופנה דרור קונטנטו, אשר צפויה להיות משודרת בעתיד הקרוב בערוץ רשת 13.

יודקביץ': "אני נמצאת בחיפוש מתמיד אחר "הדבר הבא" ומבחינתי קבוצת מורז צמחי מרפא היא המקום בשבילי. מתוך היכרותי הקרובה עם עולם הקוסמטיקה הבינלאומי נחשפתי למוצרי מורז צמחי מרפא אשר עומדים בגאווה לצד המותגים הבינלאומיים המובילים בעולם והמשווקים ב-23 מדינות ברחבי העולם וזוכים להערכה רבה בקרב קהל רחב ובכלל זה חברותיי מתחומי עיסוקי. מוצרי מורז צמחי מרפא הינם על בסיס ריכוז גבוה במיוחד של צמחי מרפא ויש לי חיבור מאוד עמוק למוצרי טיפוח מסוג זה, גם מבחינת איכות המוצרים והאפקטיביות שלהם לעור הפנים וגם מהצד של שמירה על כדור הארץ. עבורי טיפוח הוא חלק בלתי נפרד מאורח חיים בריא ונכון, כאשר בתפיסתי הדרך להתבגר היום היא בצורה טבעית ואותנטית יותר מתוך חיבור לרכיבים אותנטיים והוליסטיים, כמו במוצרי הקבוצה".

מאיה גרינברג, מנהלת שיווק קבוצת "מורז צמחי מרפא": "שיתוף הפעולה בין רונית יודקביץ' לקבוצת מורז צמחי מרפא מבוסס על היותה של רונית פעילה בולטת בעולמות Wellbeing וה-Wellness עולמות התוכן המרכזיים של קבוצת מורז צמחי מרפא, המתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים פרא-רפואיים וקוסמטיים, לטיפול וטיפוח העור והשיער. רונית מייצגת בצורה נהדרת את קהל היעד של מוצרי הקבוצה, מוצרים שנועדו לשמור על אורח חיים בריא ושגרת טיפוח נקייה על בסיס ריכוז גבוה מאוד של תמציות צמחי מרפא. התואמים ומשתלבים באופן סינרגי והוליסטי עם רונית ואורח חייה. אני בטוחה שהצטרפותה של רונית לקבוצת מורז צמחי מרפא ימשיך את מגמת הצמיחה של מוצרי הדרמו קוסמטיקה של הקבוצה בארץ ובעולם".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות