על סדר היום

היח"צ עובד: אסי עזר נבדק בפוליגרף ונמצא דובר אמת

אסי עזר אסי עזר

מערך היח״צ של אסי עזר, בראשות מנהל המשברים רונן משה, התחיל לעבוד. תחת הכותרת "אסי עזר יצא דובר אמת בבדיקת פוליגרף", תיאר המייל שנשלח ממשרד חיסי הציבור את ההליך שעבר כוכב הטאלנט של "קשת 12" כדי להילחם בתלונה במשטרה שהוגשה נגדו על ידי השחקן יהודה נהרי בטענה להטרדה מינית.

על פי ההודעה, אתמול, ה-9 בינואר, נבדק עזר בבדיקת פוליגרף בה נשאל מספר שאלות, כגון האם חשף את איבר מינו בפני נהרי בנגוד לרצונו לפני כעשור בדירתו בתל אביב? – עזר השיב שלא. לשאלה האם התנשקת בהסכמה מלאה עם נהרי באותה פגישה? עזר השיב– כן. כמו כן נשאל האם עשית מעשה מיני כלשהו בכפייה ביהודה נהרי לפני כעשור בדירתך בתל אביב? תשובתו לא.

על פי ממצאי הבדיקה, שנשלחה עם ההודעה לתקשורת, עזר יצא דובר אמת.

כזכור, בשבוע שעבר נחשף ב"וואלה!", כי השחקן יהודה נהרי הגיש תלונה במשטרה ובה טען כי אסי עזר הטריד אותו מינית לפני כעשור בדירתו. לטענתו, המנחה הזמין אותו לביתו כדי לבחון את האפשרות שישתתף בסדרה פרי עטו, ובמהלך הפגישה שלף מולו את איבר מינו ואמר לו: “תראה מה זה, זה לא עושה לך את זה? זה לא מגרה אותך? לא בא לך? תנסה מה אכפת לך? אמרתי לו לא, תתרחק”.

נהרי הגיש לפני כשנה תלונה במשטרה, אבל התיק נסגר מפאת התיישנות, למרות שלטענתו הפרקליטות הודיעה לו כי היא מאמינה לגרסתו. במקביל, כדי לחזק את דבריו בכתבה בוואלה, התבקש נהרי לערוך בדיקת פוליגרף והממצאים הראו כי יצא דובר אמת.

עזר הכחיש מיד את הטענות ומסר כי נערכה פגישה חברית ונעימה במהלכה הצדדים רק התנשקו, היום כאמור הוא שולח בדיקת פוליגרף כדי לחזק גם הוא את  גרסתו. רק שהשאלות שנשאלו מדברות על כפייה, ועזר לא נשאל שאלות מעט יותר חכמות שהיו עלולות לפגום באמינותו. נגיד, האם הוציא את איבר מינו בפגישה, בלי שום קשר לרצון או אי הרצון של נהרי. אם היה מכחיש ויוצא דובר אמת, אולי גירסתו באמת היתה מקבלת חיזוק, אך כמו תמיד בפוליגרף חד צדדי, הוא בא לשרת בעיקר צד אחד.

אגב, הקמפיין של עזר ל-AIG עדיין נמשך, וכך גם הופעותיו בנינג׳ה ישראל.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות