פרסום ושיווק

משפחת אסייג: הפרזנטורים החדשים של ויקטורי

שלום אסייג שלום אסייג

רשת הסופרים ויקטורי, שנוסדה אי אז בשנות ה-80, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש, וזו הפעם הראשונה שהיא מגייסת פרזנטורים שילוו אותה לאורך השנה: שלום אסייג, דניאל אסייג ואושר אסייג.

הקמפיין, שמוערך ב- 10 מיליון שקלים, יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובשלטי חוצות, יחזור אל הסלוגן של הרשת "אין על ויקטורי" ולצידו סלוגן חדש המותאם אל משפחת אסייג "האבא של המשתלם". על הקמפיין חברת מנצ'.

אסייג נבחר לקמפיין לאחר שסקרי דעת קהל גילו כי הוא אחד הקומיקאים האהובים בישראל בפער ניכר. בעברו שימש אסייג במשך למעלה מ-16 שנה בתור הפרזנטור של "בזק בינלאומי" בתפקיד התוכי. בקרוב יחזור אסייג למסך של רשת בסדרה "שנות ה-90", שהיא ההמשך לסדרה המצליחה "שנות ה-80".

אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי: "בהפסקת הפרסומות, ממש כמו בתוכניות עצמן, אני מחפש הרבה יותר מסתם סלב – אלא אנשים עם ערכים, וכאלה תמצאו בשפע במשפחת אסייג. הקריירה של שלום אסייג והדרך של 'ויקטורי' התחילו כמעט באותה השנה, והמשיכו עם אותם הערכים. נגישים, עממיים בלי להתבייש בזה ומחוברים לציבור הרחב בשטח. הבחירה בשלום הייתה טבעית עבורנו, ואני שמח שהוא הביא איתו את כל המשפחה. שלום הוא באמת האבא של המשתלם".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות