מדיה

רייטינג: ארץ נהדרת בשירות רסקין ותכנית הבוקר

ארץ נהדרת עם הדמויות של תכנית הבוקר. מי הרוויח יותר

האומיקרון משאיר את האנשים בבית, אין שידורי ספורט או משהו אחר שיגנוב את הרייטינג, וכך גם ביום סטנדרטי מצליחים להשיג שני הערוצים נתונים יפים.

ארץ נהדרת של קשת מנצחת כצפוי את הפריים טיים עם 19.9% נאים, כשגם הישרדות, שקיבלה רק 12.7% צפייה, נמצאת במקום יחסית טוב ביחס לרייטינג של חלק מהפרקים שלה.

זה לא מפתיע לאור הנתונים של המהדורות המרכזיות בשני הערוצים. בחדשות 13 נאלצים להסתפק ב-8.8% לעומת כמעט פי שניים של המתחרה חדשות 12 – 16.8%.

גם בהמשך הערב השליטה של קשת אסבולוטית. הערב עם גיא פינס (11.4%) מביסה את הצינור (7.6%) ורק היום שהיה (5%) מצמצמת באישון לילה את הפער מחי בלילה (6%) של קשת.

פרה פריים טיים: לפחות מתחיל צמוד

הרצועה הזאת מתחילה בשוויון. הדו"ח היומי של רשת וגלית ויואב בקשת צמודים עם 2.6%. הפער מתחיל להיפתח לאחר מכן, כשהכל כלול לא מתרוממת מעל 4.7% בשעה שהמהדורה הראשונה בקשת כבר עולה ל-6.3%. ב-17:00 זה כבר מובהק: שרון גל עם 5.1% מול 8% לרפי רשף. בשש עם כבר רואים את קשת 12 9% מול 6.5% לאמנון לוי ברשת, אבל השיא מגיעה בתכנית האחרונה – תכנית חיסכון מעיפה את קשת למחוזות הדו ספרתיים עם 13% צפייה בשעה שלפני החדשות לוקחת את רשת אחורה – מ-6.5% ל-6.1%.

גם רצועת הבוקר נשלטה על ידי קשת, והפעם, בניגוד למרבית הבקרים, מדובר בשליטה מוחלטת. אולי על רקע הפרומואים לארץ נהדרת, שבהם כיכבו דמויותיהם של ניב רסקין והצוות שלו שהופיעו יותר מאוחר בתכנית, מביאים נתון גבוה מאוד ביחס לרצועה – 5.6% צפייה, מול 2.8% בלבד להעולם הבוקר ברשת.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות