יח"צ

קבוצת דבי תטפל בתקציב היח"צ של רשת אפריל

משה דבי משה דבי

קבוצת דבי נבחרה לניהול מערך יחסי הציבור והפעילות התקשורתית של רשת הקוסמטיקה אפריל. הקבוצה תעבוד תחת סמנכ"לית השיווק של רשת הקוסמטיקה, מירב אליהו. התקציב ינוהל תחת הסמנכ"לית הבכירה מרינה קפלון-דיגמי, המנהלת את תחום יחסי הציבור בקבוצת דבי בכלל ומובילה את חטיבת הקמעונאות, התיירות והלייף-סטייל בחברה.

"בשנים הקרובות אנחנו נמשיך בפיתוח חדשנות בחוויית הקנייה ברשת אפריל, הרחבת פורטפוליו המותגים הבלעדיים שלנו והשקעה במותג הפרטי של אפריל פריז" אומר ארז חלבי, מנכ"ל רשת אפריל", בנוסף, בשנים הקרובות אנחנו מתכננים מהלכים רחבים לקידום נושאים של אחריות סביבתית. לטובת משימות אלה בחרנו בקבוצת דבי להיות השותפים לניהול מערך יחסי הציבור שלנו ואנחנו משוכנעים ששותפות זו תאפשר לנו להתחדש בניהול מערכת היחסים שלנו עם הצרכנים וכן להגיע לקהלים חדשים".

"אנחנו גאים על הבחירה בקבוצת דבי לניהול תקציב יחסי הציבור של רשת אפריל ומודים על הבעת האמון בנו", מסר משה דבי, מייסד ויו"ר הקבוצה. "רשת אפריל מובילה את תחום הבישום והטיפוח בישראל עוד משנת 1994, וצפויה להרחיב את פעילותה ואני שמח על הבחירה בנו להיות השותפים של אפריל למשימה ובטוח שיחד נגיע להישגים חדשים".

רשת אפריל היא היבואנית הבלעדית של מותגי יוקרה כמו הרמס, סטנדל, פיובר, בוגרט, ליין מוצרי טיפוח וביוטי מבית מותג הבית, המיוצר במעבדות החברה בצרפת. כמו כן מתמחה הרשת בקטגוריית מותגי הנישה הבינלאומיים כדוגמת פרפם דה מארלי, איניטיו, BDK , Pana Dora ועוד.

בבעלות הרשת 43 סניפים ברחבי הארץ וכן אתר e-Commerce המציעה ללקוחות הטבות בלעדיות ברכישה באונליין. הרשת הוקמה בשנת 1994 ובשנת 2004 נרכשה על-ידי קבוצת בוגרט הצרפתית.

קבוצת דבי הוקמה לפני כ-15 שנים על ידי משה דבי והיא עוסקת בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית. החברה התרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. הקבוצה היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת השיווק התקשורתי הגלובלית אדלמן (Edelman).

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות