פרסום ושיווק

מזרחי טפחות משיק אפליקציה חדשה וקמפיין

האלפיקציה החדשה של מזרחי-טפחות

בנק מזרחי-טפחות השיק הבוקר (ג') את אפליקציית טפחות טאצ' – אפליקציה חדשנית וייחודית, שתיקח את לקוחות המשכנתא למסע חווייתי, קל וידידותי, החל משלב הגשת הבקשה ועד לסיום התהליך והכניסה לדירת החלומות שלהם.

בהודעה מטעם הבנק נטען כי האפליקציה מהווה קפיצת מדרגה שירותית בעולם המשכנתאות, ותאפשר ללקוחות שיבחרו במזרחי-טפחות, לבצע את רוב רובו של התהליך מכל מקום ובכל זמן, באמצעות הטלפון הנייד שלהם.

היתרון הנוסף של התהליך המשודרג נעוץ בעובדה, שלכל אורך הדרך ילווה את הלקוח, באמצעות האפליקציה, בנקאי מומחה של הבנק, אשר ינחה אותו בפעולות הנדרשות, יעדכן בזמן אמת על כל התקדמות, ויהיה זמין לכל שאלה ופנייה שלו.

באפליקציה של מזרחי-טפחות ניתן יהיה למצוא גם אפשרות לשלוח בקלות את המסמכים הדרושים לקבלת ההלוואה, ובמקביל לקבל מסרים שוטפים מהבנקאי על סטאטוס הבקשה, משימות שיש לבצע, תיאום פגישות עם מומחה המשכנתאות של הבנק ורשימת המסמכים והאישורים הנדרשים להשלמת התהליך.

בנוסף, יעמוד לרשות המשתמשים באפליקציה מידע על סביבת המגורים שבה הם מתעניינים, מחירי עסקאות קודמות באזור, כלים וטיפים שימושיים בענייני דירות בכלל ומשכנתאות בפרט וכן מחשבון משכנתא.

מיטל הרוש, מנהלת סקטור בנקאות ישירה במזרחי-טפחות: "כמו שאר הערוצים הישירים והדיגיטליים שאנחנו מעמידים לבחירת הלקוחות, גם אפליקציית טפחות טאצ' לא נועדה להחליף את המומחיות והמגע האנושי, אלא להעצים אותם, באמצעות פלטפורמה דיגיטלית פורצת דרך ולהיות לצד הלקוחות שלנו בעסקה הכי משמעותית בחייהם. הודות לתפיסת השירות הייחודית שלנו, המשלבת באופן מיטבי בין השירות האנושי והאישי למעטפת טכנולוגית מתקדמת, זוכה מזרחי-טפחות לציונים גבוהים בכל סקרי שביעות הרצון, ועל כך גאוותנו".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות