מדיה

רייטינג: רפי רשף מפתיע, צופית גרנט מאכזבת

ללא גבולות, צופית גרנט ללא גבולות, צופית גרנט. השקה נמוכה

המיתוג מחדש של רשת התחיל אתמול (אם לא מתייחסים ללוגו החדש) עם השקת התכנית "ללא גבולות" בהגשת צופית גרנט. אלא שאם רייטינג חד ספרתי של 9.6% בלבד הוא סימן לבאות – אולי עדיף היה להישאר עם המיתוג הישן. כל זה לא מפריע לנינג'ה ישראל להמשיך להוביל בבטחה, למרות שהרייטינג שלה נשחק משבוע לשבוע, ואמש הסתפקה ב-15.6% בלבד.

את הנתונים הנמוכים יחסית אפשר לייחס למשחק בין מכבי חיפה למכבי ת"א שנערך אמש ושודר בערוץ הספורט. הניצחון החיפאי הביא 7.1% אחוזים והוריד את הפריים טיים בערוצים המסחריים.

התרסקות המסוק אמש מול חופי חיפה, שגבתה את חייהם של שני טייסי חיל האוויר, לא שינתה בהרבה את יחסי הכוחות בלילה. כשהיא מגיעה עם יתרון גדול מהפריים טיים, קשת 12 המשיכה להוביל עם 9.7% למשדר החדשות המיוחד ו-8.1% לחי בלילה. ממול, רשת 13 השיגה 7.4% לצינור ורק 5% למשדר החדשות המיוחד שהגיע אחריו.

נתון מרשים לרפי רשף

רצועת הפרה פריים טיים וכמובן זו של החדשות, נשלטו אתמול על ידי קשת, שהשיגה מספרים גבוהים כבר מהשעות המוקדמות. חמש עם רפי רשף זכתה ללא פחות מ-9.4% (כמעט כמו צופית גרנט בפריים טיים), שש עם הלכה קצת אחורה (9%) אבל אז הגיעה תכנית חיסכון (12.4%) שהקפיצה את החדשות ל-15.2%, מספר ששם קצת בפרופורציה את ההצלחה של נינג'ה ישראל (שהעלתה את הריטינג רק ב-0.4%).

רשת בשעות הללו מדשדשת. שרון גל רק עם 3.1% (פחות משלישי מאשר רשף שמולו), שש קצת עולה (5.1%), אבל לפני החדשות לוקחת אותם אחורה ומעבירה את הלפיד לחדשות עם 4% בלבד. המהדורה המרכזית ש ל13 מסתפקת ב-7.6% פחות ממחצית הרייטינג של המתחרים.

גם בשעות הבוקר קשת היא הדומיננטית, וחדשות הבוקר שלה משיגה 4.6% לעומת 3.7% של העולם הבוקר ברשת.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות