פרסום ושיווק

גילי איצקוביץ' נבחרה להיות הפרזנטורית של דרושים IL מבית יד 2

גילי איצקוביץ' גילי איצקוביץ'

מזל טוב לשחקנית גילי איצקוביץ' שקוטפת חוזה פרזנטורית ראשון בקריירה ותוביל את המהלכים הפרסומיים של חברת דרושים IL מבית יד 2. דרושים IL, אתר הדרושים של ישראל, הודיע היום על הבחירה באיצקוביץ' כפרזנטורית והיא תככב על המסך שלכם בהפסקת הפרסומות בשנה הקרובה.

איצקוביץ' כיכבה לאחרונה בסדרה המצליחה "בלקספייס", בסדרה "מותק בול באמצע" ובסרט רסיסים. בקרוב תככב איצקוביץ בסדרה "שנות הירח", שכתב ויצר אביב גפן המספרת את סיפור חייו, ותגלם את אשתו הראשונה של אביב, אילנה ברקוביץ'.

השחקנית תוביל את הפעילות הפרסומית של דרושים IL ותככב בקמפיינים טלוויזיוניים ודיגיטליים ובמגוון במות שיווקיות. דרושים IL מבית יד 2 מניב למעלה מ-2 מיליון גולשים מדי חודש, בזכות מנגנון גיוס מדויק למועמד ולמעסיק. מטרת האתר היא לעזור למועמדים למצוא את העבודה המתאימה להם, ובמקביל לסייע למעסיקים למצוא במהירות וביעילות את העובדים הכי מתאימים, באמצעות טכנולוגיות חיפוש ייחודיות והמתקדמות בעולם, כגון בינה מלאכותית והבנת שפה טבעית.

אריאל קסל, מנכ"ל דרושים IL מבית יד 2: "אנו שמחים על תחילת הדרך המשותפת וצירופה של גילי איצקוביץ' למשפחת דרושים IL. אנחנו רואים בגילי כבחירה הנכונה, הראויה והמתאימה ביותר לייצג את המותג שלנו ולעזור לנו להגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו בשנים הקרובות".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות