פרסום ושיווק

ליאור רז מציל את הזוג אוקנין

ליאור רז והזוג אוקנין בקמפיין של "ביטוח ישיר" ליאור רז והזוג אוקנין בקמפיין של "ביטוח ישיר"

הקמפיין החדש של ביטוח ישיר עם הפרזנטור ליאור רז מארח הפעם את מורדי ונטלי אוקנין, הזוג ששוחרר מהכלא הטורקי שנעצרו בטורקיה לאחר שצילמו את מעונו של הנשיא ארדואן. הם הואשמו בריגול ושוחררו לישראל אחרי קצת יותר משבוע. השחרור התאפשר בזכות מגעים שנוהלו עם המוסד ומשרד החוץ. סיפור הרקע, כמו גם התפקיד של רז ב"פאודה" תורגם לכדי יצירת התסריט.

אז איך נראה רז כשהוא סוגר ביטוח? כל כך בטוח בעצמו שהוא מצליח לשחרר את הזוג אוקנין מהכלא בכוחות עצמו. כשהוא צריך את הביטוח לאחר שנתקע עם הרכב בשעת לילה מאוחרת, מי שמצליח להציל אותו הם דווקא הזוג אוקנין שמגיעים למקום לחלץ אותו באמצעות אוטובוס אגד (למי שאינו יודע, השניים נהגי אוטובוס במקצועם).

על הקמפיין של "מקאן תל אביב" ל"ביטוח ישיר" דובר רבות עוד לפני שעלה לאוויר באופן רשמי. גם במדורי הרכילות וגם ברשתות החברתיות תהו כיצד בני הזוג הצליחו למנף את הסיטואציה אליה נקלעו לטובת פרסום.

"ביטוח ישיר" עברו בחודשים האחרונים מיתוג מחדש לאחר שנפרדו מזוג היונים שליווה אותם למעלה מעשור. בסדרת הסרטונים החדשה רז נקלע לסיטואציות שונות בהן הוא נזקק לשירותי ביטוח, תחת המסר: "ביטוח ישיר, יותר ביטוח". מטרת המהלך והשפה החדשה היא לשים לנגד עיני הלקוח את הרגע שבו יזדקק לביטוח, רגע האמת הקריטי. מחקרים שביצעה ביטוח ישיר מראים כי לקוח הרוכש ביטוח, בוחן בראש ובראשונה את המחיר, מבלי לשים לב כלל לתכולת הביטוח ולשירותים שהחברה נותנת ברגע האמת.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות