על סדר היום

דודי אמסלם מציג: רשימת הנתבעים

דודי אמסלם דודי אמסלם

לא רק דה-מרקר. חבר הכנסת דודי אמסלם הגיש תביעה לבית משפט השלום בירושלים על סך חצי מיליון שקלים כנגד כלכליסט, חדשות 12, שידורי קשת, אבי וייס, רון ירון, דני קושמרו, ג'ודי שלום ניר מוזס, רונן צור ולמעשה, כל מי שהידהד את הדברים שהתפרסמו בעקבות שיחת הספייס.

כזכור, אמסלם הגיש בחודש שעבר התראה ודרישה לפני נקיטת הליכים בגין לשון הרע נגד עיתון דה-מרקר וקבוצת הארץ וכנגד חדשות 12, בגין כתבה של רותם שטרקמן בעקבות שיחת ספייס שהתקיימה בטוויטר וציטוטים ממנה הובאו בדה-מרקר ובהמשך גם גם בחדשות 12. כפי שהתבררו העובדות, דבריו של אמסלם צוטטו בצורה שאינה מדוייקת, ושטרקמן אף על התנצל על כך בטוויטר.

"החל מיום 17/11/2021 ועד היום פרסמו וממשיכים לפרסם הנתבעים, איש איש מהם, במועדים, בנוסח, במקום, באופן ובאמצעים שיתוארו להלן בחלק השלישי בכתב זה, פרסומים כנגד התובע, האסורים על פי דין ומהווים עוולות בנזיקין על פי פקודת הנזיקין", נכתב בכתב התביעה. "הנתבעים לא עשו דבר להקטנת הנזק ו/או להפסקת מעשי העוולה אלא שאף הגבירו והוסיפו ועדיין מוסיפים ומפרסמים פרסומים פוגעניים אסורים כנגד התובע".

עוד נכתב כי: "גם מכתבי התראה ודרישה שנשלחו מטעם התובע אל הנתבעים לא הביאו את הנתבעים להפסיק מעשיהם האסורים וגם לא הביאום לפעול להקטנת הנזק אלא רק הביא את חלקם לפעול לנסיון לטשטוש ו/או העלמה ו/או הכבדה על תעוד והבאת הראיות כנסיון לגרימת נזק ראייתי מובנה".

במכתבי ההתראה, שמצורפים גם לכתב התביעה, דרש אמסלם "התנצלות והכחשה מפורשות ומפורטות בנוסח ובאורח שיוסכמו ויותאמו, כמו גם פיצוי כספי בהתאם לגובה הנזק שיוערך", משלא נענה, הוא דורש כעת פיצוי על סך 500 אלף שקלים, כמו גם פרסום תיקון או הכחשה של לשון הרע.

דודי אמסלם במכתב התראה נגד דה-מרקר וחדשות 12

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות