טל פרידמן נבחר להוביל את הקמפיין החדש של מועדון הלקוחות שופרסל SUPREME. את הקמפיין צילמו בסניף שופרסל בגלילות, והלקוחות ששהו במקום בוודאי הופתעו לראות את פרידמן בלבוש חריג ומוזר, אפילו בשבילו.
פרידמן יופיע בדמותו של "המועדון" החדש בסיטואציות מצחיקות ומשעשעות בהן הוא החבר הכי טוב של הלקוחות.
כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה ששופרסל בוחרת בפרידמן כפרזנטור, בשנת 2004 כיכב פרידמן בפרסומת כדמות המיתולוגית של לובה הקופאית ובשנת 2009 בקמפיין פסח כשגילם מספר דמויות.
פרדימן סיפר על סט הצילומים, על ההרצאה שהוא עושה בימים האלו שנקרא ״מה למדתי מהבת שלי״ שבה הוא מספר על סיפורו המשפחתי שלאחר ניסיונות מרובים להביא ילדים לעולם, אימצו שני ילדים כאחת מהן אובחנה כסובלת מאוטיזם ופיגור. בנוסף, הוא גם מוציא בקרוב אלבום חדש של מוזיקה שכתב, הלחין ומבצע.
קשור
שתף את הכתבה ב: