זזים

הג'וב מתפנה: איתן שוורץ עוזב את תפקיד דובר עירית ת"א

איתן שוורץ איתן שוורץ

הכינו את קורות החיים! דובר עיריית תל אביב איתן שוורץ, שעבד במשך שנים במגוון תפקידים בכירים בעירייה. הודיע אמש בעמוד הפייסבוק שלו כי  לאחר שנתיים בלבד בתפקידבכוונתו לעזוב.

"אחרי 14 שנים בהן מילאתי שורה של תפקידים בכירים בעיריית תל אביב- יפו החלטתי לסיים את תפקידי. בקרוב אצא לדרך חדשה שעליה אשמח לפרט – בבוא העת", כתב, "כיועץ ראש העירייה לנושאים בין לאומיים, מנכ"ל עיר עולם ותיירות ודובר העירייה וראש מינהל תקשורת ותיירות פעלתי לקדם את העיר בארץ ובעולם. בכל תפקידיי בעירייה כיוונה אותי תשוקה אדירה לעיר ולתושביה, ואמשיך תמיד להיות מחויב ומגויס לעיר בכל תפקידיי העתידיים.

"היתה לי הזכות לעבוד לצידו של רון חולדאי – ראש עיר ענק ואדם ענק, ואני מודה לו על הזכות להיות חלק מעירייה מובילה וערכית", הוסיף שוורץ, "תודה גדולה למנכ״ל מנחם לייבה, על הרוח הגבית והגיבוי לאורך כל הדרך; לחבריי להנהלת העירייה על רוח המצויינות והצוות; ובעיקר לעובדי מינהל תקשורת ותיירות בעירייה – צוות החלומות שכל מנהל יכול רק להתברך בו."

שוורץ משמש כראש מנהל תקשורת ושיווק בעיריית תל אביב בשנתיים האחרונות, קודם לכן שימש כמנכ"ל מנהלת "עיר עולם ותיירות" בעיריית ת"א. הוא החליף בתפקיד הדובר את גידי שמרלינג.

שוורץ התפרסם לפני כ-14 שנה לאחר שזכה בתוכנית הריאליטי "השגריר". ב-2008 הוא הצטרף לעיריית תל אביב כפרויקטור של חגיגות מאה שנה לעיר, ולאחר מכן כיהן כמנכ"ל מנהלת "עיר עולם ותיירות" ושימש כיועצו של ראש העיר רון חולדאי לעניינים בינלאומיים. ב-2019 כאמור מונה לראש מערך הדוברות והשיווק של העירייה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות