יח"צ

מקסימדיה תנהל את האסטרטגיה התקשורתית של מותג הרכב Sunshine

רכב sunshine רכב sunshine

חברת הייעוץ התקשורתי מקסימדיה, אשר מתמחה בבניית אסטרטגיה תקשורתית ומערכות שיווק ומייצגת חברות ומותגים בתחומי הנדל"ן, הייטק, מדיקל, קניונים ומתחמי מסחר, עיריות וקרנות פיתוח מרחיבה כעת את פעילותה בתחום התחבורה והרכב. החברה תנהל את מערך יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית בעבור מותג הרכב, שאומץ על ידי עשרות חברות עד כה- ויוצא כעת למהלך השקה רחב בשוק הפרטי

חברת היעוץ התקשורתי מקסימדיה תנהל את מערך התקשורת ויחסי הציבור של מותג הרכב החשמלי Sunshine, הרכב האורבאני הראשון בישראל בקטגוריית הרישוי החדשה של משרד התחבורה 7L.

הרכב החשמלי החדש מציג שילוב בין מאפייני נוחות נסיעה המשתווים לרכבים סטנדרטיים, לבין עלויות אחזקה נמוכות ביותר, בין היתר: אגרת רישוי שנתית (טסט) בעלות של 44 ₪ בלבד, הנמוכה ביותר לרכב כלשהו, ונסיעה של 100 קילומטר בעלות של 6 שקלים בלבד.

"נתוני ניטור הרשת שלנו מצביעים על עליה גוברת בביקוש מצד צרכנים לפתרונות ירוקים, סביבתיים ומזהמים פחות. מרחיבה יפית אשר, מנכ"ל מקסימדיה "Sunshine מציג אלטרנטיבה ממשית שעשויה לחסוך למשפחה ממוצעת מאות ואף אלפי שקלים בחודש".

לאחרונה, לצד מחלקת יחסי הציבור וניהול מערכות המדיה, השיקה החברה מחלקה ייחודית לעבודה עם משפיעני רשת. המחלקה בוחנת וממפה את פעילותם של משפיענים בהתאמה למגוון קטגוריות: בחינת פעילותם, מידת האפקטיביות, והתאמתם לאופי המהלך והמותג. על בסיס אלו מציגה החברה תוכנית חשיפה מותאמת לכל מותג.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות