מדיה

רשת 13 מעלה הילוך ונלחמת על הרייטינג

מנכ"ל רשת, אבי בן טל מנכ"ל רשת, אבי בן טל

שנתיים עברו מאז המיזוג בין רשת לערוץ 10, שנתיים שבהן לא נרשמו הישגי רייטינג גבוהים במיוחד אל מול קשת, שערב אחרי ערב מובילה את הפריים טיים, גם אל מול תוכניות דגל של רשת 13.

אפילו ביצת הזהב של בחירת המועמד לארוויוזיון, שעברה לידי אקס פקטור, לא מצליחה להפוך אותה למובילה בז'אנר המוזיקה, הישרדות גם במתכונת ה-VIP לא מצליחה לתת פייט ואפילו האח הגדול נשארת מאחור. במדד עשר התוכניות שהניבו את הממוצע העונתי הגבוה ביותר בשנת 2021, לא נמצאה תוכנית אחת של רשת. נתון מטריד ודי קבוע, שאמור להדיר שינה מעיניו של כל מנכ"ל חברה.

לקראת 2022 מתכננים ברשת 13 כמה מהלכים כדי למצב את הערוץ ואולי גם את המצב מחדש. זה מתחיל בשינוי הלוגו של החברה שהושק אמש (מוצ"ש) ועובר בשורה של סדרות שאמורות להוות אלטרנטיבה לקשת, עם תוכנית הדגל החדשה "המסעדה הבאה" שתעלה מיד לאחר שהישרדות תסיים את עונתה. גם הריאליטי "אהבה חדשה" (הפעם בהגשתה של מאיה וורטהיימר) ו"האח הגדול" יחזרו לעוד עונה על המסך, כשטאלנט האוכל אסף גרניט יוביל תוכנית קעקועים, צופית גרנט תחזור עם "אבודים" וסדרה חדשה. וזה עוד לפני תוכנית דוקו כעם צביקה יחזקאלי, עונה שנייה לסדרת הדרמה "בלק ספייס" עם גורי אלפי, והקומדיה "שנות ה-80" בוורסיה של "שנות ה-90".

על פניו נראה כי מדובר בשינויים קוסמטיים, אך גורמים ברשת מאמינים כי האווירה הפעם שונה. יש התגייסות של כל הכוחות לטובות ריענון השורות ויצירת מוצר שמדבר בשפה אחרת. כתבים, עורכים ואנשי צוות התחלפו בחודשים האחרונים וטאלנטים חדשים גויסו על מנת לשפר עמדות.

בתחילת הרבעון יושקו ועידות ההייטק של הערוץ וגם הגזרה הדיגיטלית של הערוץ תעבור מיתוג מחדש: אתר האינטרנט של החברה יעבור שינוי בקרוב וייכנס אליו עורך ואף עמוד הטוויטר שלא עודכן כבר מספר חודשים יחזור לפעול.

האם כל אלו יספיקו על מנת להניב תוצאות גבוהות יותר במדדי הרייטינג היומיים ובהתאם לכך גם בגזרת ההכנסות? נחכה ונראה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות