זזים

הג'וב החדש של מאור צור

מאור צור מאור צור

ראש דסק הפלילים לשעבר בחדשות 13, מאור צור, מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת Safeschool analytics, הפרויקט בו שותף גם חברו לדסק לשעבר, דורון הרמן.

צור שימש ככתב לענייני משטרה בערוץ 10 ולאחר המיזוג עם רשת המשך בתפקידו בחדשות 13. באוקטובר 2020 מונה לראש דסק הפלילים ושנה לאחר מכן הודיע על עזיבתו, שנכנסה לתוקף ב- 31.12.21.

בהודעה מרגשת כתב לחבריו לדסק החדשות: "חברים יקרים, רגע לפני השנה החדשה זה הזמן שלי להמשיך הלאה. אי אפשר לפרט 11 שנה בהודעת חמ"ל, אבל היה מאתגר, היה כיף, היה מספק והכי חשוב: דווקא בעולם האפל של הפלילים הצלחתי בחדשות 13 להשפיע ולשנות במקומות הכי חשוכים. העלאת המודעות לתופעת ההתעללות בגנים נולדה בחדשות 13 ושינתה לנצח את המציאות של ילדי הגנים שחוו התעללות. עכשיו אני מצטרף לדורון הרמן חברי היקר לדסק הפלילים ויחד אנחנו מתכוונים להמשיך ולהגן על ילדים ולהשפיע ולשנות, הפעם ממקום אחר. תודה לרביב דרוקר האיש שנתן בי אמון ופתח לי את דלת הכניסה לערוץ, אזכור זאת תמיד. תודה לנוימן המדרבן, לאבירם, רותם ואמנון היקר שלנו. סומכים על אלי סניור שימשיך להוביל את דסק הפלילים המפואר שהקמנו להישגים חדשים. אם אתה צריך לשים ראש שעה לנוח, אנחנו נגבה. תהיו טובים, תהיו חזקים, אנחנו כאן לכל מה שצריכים, שנה טובה ונתראה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות