דיגיטל

בפעם השנייה: Web Done זכה בתקציב הפרסום של הטכניון

מיכל שרייבר מיכל שרייבר

משרד הפרסום הדיגיטלי Web Done זכה פעם שנייה במכרז על תקציב הפרסום של הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל. המשרד מנהל את הפרסום והמדיה של הטכניון כבר 4 שנים, וזו הזכייה השנייה ברצף, כאמור. לפי גורמים בתעשייה, תקציב הפרסום השנתי נאמד בכ-2 מיליון שקלים בשנה

מזה זמן פועל הטכניון להרחבת מעגל המועמדים תוך התמקדות בקהלים רלוונטיים. כתוצאה מכך, מרבית תקציב הפרסום מנוצל בערוצים הדיגיטליים. בשנים האחרונות נהנה הטכניון מעלייה בכמות הנרשמים, זאת למרות עלייה בציונים המשוקללים הנדרשים (סכם).

חברת Web Done הוקמה בשנת 2009 על ידי מיכל שרייבר, המשמשת כמנכ"ל החברה. פעילותה של החברה מתמקדת בפרסום ובשיווק תוך התמחות בערוצי הדיגיטל באמצעות טכנולוגיות בינלאומיות חדשניות, ובמומחיות ניהול משברים אונליין ובסייבר. עם לקוחות החברה נמנים נספרסו ישראל, משרד הכלכלה, בוגבו ישראל ועוד.

מיכל שרייבר מסרה: "אנחנו נרגשים מהבעת האמון של הטכניון פעם נוספת וגאים להיות שותף אסטרטגי שימשיך להוביל את פעילות הדיגיטל והחדשנות. הטכניון הוא גוף מוביל בארץ ולא בכדי – שיתוף הפעולה שלנו עם צוות הטכניון מופלא, אנושי ונושא פרי".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות