פרסום ושיווק

כמו בהייטק: משרד הפרסום 'מקאן' יחל לסבסד סיבוס לעובדיו

שלט ברכה של סיבוס למקאן שלט ברכה של סיבוס למקאן

במשרד הפרסום 'מקאן' נוקטים בצעדים לשיפור תנאי העבודה על מנת לנסות ולמנוע את המעבר מזירת הפרסום להייטק. החל מה-1.1 יחלו 500 עובדי מקאן ליהנות מסבסוד ארוחות הצהריים שלהם באמצעות חברת סיבוס. מדובר במהלך דרמטי בענף הפרסום שסובל בשנים האחרונות מבריחת מוחות ומטרתו שימור וגיוס כוח אדם איכותי. נראה כי בעתיד הקרוב משרדי פרסום נוספים יצטרפו למהלך.

קרן וייזמן, סמנכ"לית השיווק של חברת סיבוס: "אם עד לפני מספר שנים, כרטיס הסיבוס היה נחלתם הבלעדית של עובדי חברות הייטק וחברות גדולות במשק, בשנתיים האחרונות אננחנו עדים לסחף אדיר של חברות חדשות מענפים שעד כה נמנעו ממתן הטבת אוכל. המעסיקים מבינים שבעולם העבודה של היום, ההטבות לעובדים הן לא "Nice to have אלא 'Must have' בגיוס ושימור עובדים. ההצטרפות של קבוצת מקאן היא צעד משמעותי ופורץ דרך בענף הפרסום ואנו גאים להיות חלק ממנו."

במייל שששלחה הבוקר סמנכ"לית ה- HR של קבוצת 'מקאן', עדי אורן, נכתב כי:  "כדי להבטיח שימי החופשה של כל העובדים מנוצלים לצרכי חופשה איכותית הוספנו מספר ימים נוספים לסידורים ולציון אירועים נוספים, לדוגמה ימים למעברי דירה, ימים לציון אירועים מיוחדים, מספר ימים נוספים להורים שאינם לוקחים חל"ד ועוד. על כך מתווסף יום קבוע בשבוע של עבודה מהבית: "המנהלים", כותבת אורן, "נדרשים לכבד את היום ולעבוד מהבית אחרת העובדים ירגישו לא נוח ויגיעו גם".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות