פרסום ושיווק

נועה קירל ולא כולל שירות: הפרסומות הזכורות של 2021

נועה קירל בפרסומת ל- yes נועה קירל בפרסומת ל- yes

2021 היתה שנה טובה יותר מקודמתה ונראה כי רוחות השוק, שמצליחות להתעורר מאז ימי הסגר הראשונים של הקורונה, הביאו פריחה מחודשת לפרסומות. אז נכון, אף אחת מהן עדיין לא הצליחה להסעיר את המדינה כמו הפרסומת למעיל החורף של קסטרו עם יעל אבקסיס וליאור מילר מלפני 25 שנה, אבל בהחלט היו כמה פרסומת שלא הפסיקו לדבר עליהן.

נתחיל בפרסומת של יוני ויונה באיחוד עם "כוכבי לא כולל שירות" – טל מוסרי, דנה דבורין, סער פיין ושיר גוטליב שהופיעו בקמפיין של "ביטוח ישיר", שעשה הרבה רעש עוד לפני שעלה לאוויר אי שם בתחילת ינואר, עם שמועות על "איחוד". האיחוד, כך הסתבר, הסתכם בפרסומת ובכמה כתבות נוסטלגיות שחגגו את המפגש ועשו רק טוב לביטוח ישיר.

לביטוח ישיר אין פרזנטור מוביל ובכל פרסומת אפשר לראות כוכבים מתחלפים לצד הדמויות המצויירות. לרוב, הקמפיינים של "ביטוח ישיר" לא מעוררים שיח רב, אך הפעם התעוררו מדורי הרכילות והרשתות החברתיות כדי לשוחח על כוכבי הנוער של שנות ה-90.

עוד כוכבי סדרה שהפכו פרסומת לזכורה במיוחד השנה הם כוכבי "קופה ראשית" של כאן 11 שהגיעו להשתתף בפרסומת ל"בזק". גידי גוב, הפרזנטור המוביל של החברה, משליט את הסדר בין הדמויות ומבטיח לכולם אינטרנט מהיר ללא דאגה. הפרסומת הפכה לאחת הפרסומות האהודות של השנה האחרונה.

הפרסומת של דלתא ל"דגם משלך" הפכה לאחת הפרסומות הזכורות השנה לא רק בגלל מילות השיר והמנגינה שנחקקה היטב בזיכרון, אלא בזכות הבודי-פוזיטיב. הפרסומת מציגה תחתונים בטכנולוגיית 720 סטרץ' מבד דקיק המתאים עצמו לגזרה הייחודית של כל אישה ועל המסך ניתן לצפות בשלל נשים, מכל הסוגים, הגדלים והגילאים.

כללית שירותי בריאות הציגה השנה את האולטרסאונד הביתי הנייד בקמפיין עם זוג הורים לעתיד, לי בירן וגם חמודי הקטן שהפך לגיטריסט, אך זכתה למתקפה על חוסר רגישות והפגיעה שהפרסומת יוצרת. הפרסומת, אותה יצרו בגליקמן שמיר סמסונוב, היוותה טריגר בקרב נשים שחוו לידה שקטה והפנו את תשומת הלב של כללית לכך שאם לא מרגישים תנועות עובר – צריך לפנות לרופא במיידי ולא להסתמך על מכשיר אולטרסאונד ביתי. מכללית נמסר בזמנו: "הקמפיין אמנם מנגיש את המידע בצורה קלילה וחיובית אך אין בו חלילה כל כוונה להקל ראש בסיטואציות קשות ומצערות כמו אובדן הריון. צר לנו במידה והסרטון גרם צער למי מלקוחותינו״.

אחד הקמפיינים שעוררו הכי הרבה סערה השנה היה הקמפיין של נועה קירל ולונאי ל- yes. לרגע יכלו הצופים להתבלבל ולחשוב כי אכן מדובר במרגי המקורי והשניים הפכו את הפרידה שלהם לרווח מסחרי, אך במבט קרוב גילו כי מדובר בסוג של "כפיל". הקמפיין עורר המון אמוציות מצד המעריצים ומדורי הרכילות סערו, גם מרגי עצמו הגיב ומקורבים סיפרו כי ייתכן והוא יגיש תביעה כנגד yes.

והפרסומת האחרונה לשנת 2021 שעשתה הכי הרבה רעש והגיעה לפתחו של בית המשפט היא הפרסומת של בנק דיסקונט עם הפרזנטורית החדשה, רותם סלע. סלע, שסיימה שש שנים עם טורנדו, חתמה בלעדיות עם הבנק וטורדנו טענו להפרה של הסכם. בדיסקונט ממש לפני מספר ימים עם הקמפיין החדש בכיכובה ובקרב קהילת הפרסומאים נרשמה אכזבה קלה מהתוצאה הסופית.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות