פרסום ושיווק

Aiways בחרה במשרד הפרסום New של צור גולן

צור גולן צור גולן

לאחר תהליך של בחינת מספר אלטרנטיבות נבחר משרד הפרסום NEW שבבעלות הפרסומאי ואיש הקריאטיב צור גולן כמשרד הפרסום של מותג הרכב החשמלי Aiways בישראל.

Aiways הוקמה בשנת 2017 כחברת סטארט-אפ. מייסדי החברה ומנהליה הבכירים כולם יוצאי תעשיית הרכב המסורתית, מומחים בעלי ידע וניסיון רב, שאליהם הצטרפו מומחים לחדשות וטכנולוגיה. החברה הוקמה עם החזון ליצירת פתרון תחבורתי מתקדם, מעוצב וחוויתי המותאם לעשור הבא והמשקף את המהפכה בתעשיית הרכב.

ל- Aiways נוכחות גלובלית הולכת וגוברת באירופה עם מרכזי מכירות ב-10 מדינות ביניהן גרמניה, צרפת, איטליה, בלגיה ולאחרונה גם שוויץ, מרכז מחקר ופיתוח בעיר אינגולשטדט בגרמניה, מרכז לוגיסטי בהולנד כמו כן, מפעל חדשני ומתקדם עם יכולת ייצור של עד 300 אלף כלי רכב בשנה ומפעל סוללות חדיש ומתקדם בסין. מפתיחת המכירה המוקדמת בחודש אפריל נפתחו מעל 1,000 הזמנות ל-Aiways U5 ומעל 400 הרכבים שהיו בארץ נמסרו. בנוסף, באמצעות book a trial ממשק דיגיטלי חדשני להזמנת התנסות נהיגה נעשו מעל 3,000 התנסויות בבית הלקוח.

בתחילת דצמבר השיקה החברה מרכז חוויה מעוצב בהרצליה, מתוך חשיבה על השינוי בחוויה הקמעונאית והתאמה ללקוח החדש, התבוננות על משמעויות המהפכה העוברת על שוק הרכב ותרגום ערכי המותג לתחושות ואסתטיקה. המעבר של הקמעונאות לאון ליין, לאחרונה גם בשוק הרכב, דרשה התווית שינוי הפרדיגמה על תפקידו של הייצוג הפיזי של מותג ושינוי מאולם תצוגה למרכז מותג חווייתי. Aiwaysמאפשרת ללקוחותיה תיאום הזמנת התנסות נהיגה עד הבית וכמו כן תשלום מקדמה והזמנת רכב באמצעות אתר האיקומרס של המותג ועמדות מכירה (קיוסקים) במרכז החוויה.

בחציון הראשון של השנה הבאה יגיע לישראל ה- Aiways U6הרכב השני בייצור המוני בפלטפורמת ה-MAS הבלעדית של החברה. הוא יימכר במקביל ל- Aiways U5ויהפוך את הנהיגה ברכב חשמלי ידידותי לסביבה לחוויית נהיגה מרגשת ונגישה יותר לקהל חובב הטכנולוגיה.

ענבר נחשון Aiways ישראל: ״אנו מאוד נרגשים לקראת ההשקה הרשמית של המותג בישראל ומרגישים שהחיבור עם צור וצוות NEW נכון ומדויק למותג ולנו".

גולן, בעלים ומנהל קריאטיב NEW: "אנחנו גאים ונרגשים להיות חלק מאירוע ענק ברמה העולמית – מהפכת הרכבים החשמליים. המהפכה כבר כאן בישראל והעתיד הוא 100% חשמל. Aiways הוא מותג טכנולוגיה מדהים שפשוט חייבים לנהוג בו כדי להבין את החוויה. תודה לענבר ואלחנן על הבחירה, האמון וההזדמנות להיות חלק מהנסיעה המרתקת ביותר בעולם הרכב".

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות