מדיה

המסעדה הבאה: פורמט הריאלטי החדש של רשת יענה על הציפיות?

המסעדה הבאה המסעדה הבאה

רשת 13 תיפתח את 2022 עם ריאליטי מקורי חדש "המסעדה הבאה של ישראל". במשך חודשים ארוכים שמרו ברשת על סודיות מוחלט בכל הקשור לפורמט תוכנית האוכל החדשה שלהם, אבל עכשיו אפשר כבר לגלות כי מדובר בטוויסט בעלילה בכל הקשור לתחרויות האוכל כפי שהכרנו אותן עד היום.

בכל שבוע בפרק האודישנים, יציגו המתמודדים קונספט שלם למסעדה, הכולל עיצוב ותפריט, ואף יבשלו את מנות הדגל שלה. בכל שבוע עם סיום השידור, מנצח הפרק יזכה להגשים את חלומו הגדול ולפתוח מסעדה אמיתית במרכז תל אביב, שתהיה פתוחה להזמנות הקהל הרחב למשך שבוע שלם.

אל השופטים המוכרים מ"משחקי השף" של רשת, אסף גרניט, יוסי שטרית ומושיק רוט מצטרפת רותי רוסו, מעיתונאיות ונשות הקולינריה המובילות בישראל. את התוכנית תנחה רותם ישראל.

כשהריאליטי פוגש את המציאות

על פי צילומי הפרומו, נראה שהתוכנית תעשה שימוש בחלל בו היתה בעבר מסעדת "הרברט סמואל" של השף יונתן רושפלד, ממש על הטיילת של תל אביב. בשונה מתוכנית ריאליטי הבישול והאוכל שראינו על המרקע עד היום, הפעם מדובר בפורמט הרבה יותר שאפתי, מהסוג שרוצה לקחת את התחרות מאולפן הצילומים אל העולם האמיתי ולאפשר נקודת מפגש עם קהל סועדים אמיתי ותפעול של מסעדה.

ברשת תולים תקוות רבות בפורמט הראליטי החדש, שמצטרף אל "משחקי השף" (רשת), "המטבח המנצח" (קשת) ו"מאסטר שף" (קשת) ומכוונים אל רייטינג גבוה. תקוות כאלה היו גם בתוכנית ריאליטי אחרות של רשת 13, כמו "האח הגדול" שדישדשה בנתונים נמוכים וגם ב"הישרדות VIP" שרצה על המסך בימים אלה, לא מצליחה לגבור על המתחרה קשת ולפעמים אף מסתפקת ברייטינג חד ספרתי.

תוכנית הדגל של הערוץ לעונה הנוכחית היתה אמור להיות עם "אקס פקטור לאירוויזיון" בה יושבים שופטים שהיו אמורים להביא את קהל המעריצים שלהם אל הערוץ כמו אביב גפן, נטע ברזילי ואפילו מרגול, אך אלו לא מצליחים לנצח את היריבים מראול ולנברג, מעבר לפעם אחת עם תוכנית ששודרה במהלך חג חנוכה האחרון.

האם פורמט "המסעדה הבאה" של רשת תצליח היכן שכל האחרות נכשלו? נצטרך לחכות לסיומה של "הישרדות", אז תעלה התוכנית החדשה לאוויר.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות