על סדר היום

לאן נעלם עמוד הפייסבוק של YNET ספורט?

החלק העליון של עמוד הפייסבוק שנקרא פעם YNET ספורט

לא כל יום מוותר אתר תוכן מרכזי כמו YNET על עמוד פייסבוק מצליח, אבל זה מה שקרה הלילה. במהלך מעניין והאמת שקצת תמוה, התבשרו הבוקר העוקבים של עמוד YNET ספורט כי יש שם חדש לעמוד – Oren Aharoni sports photography.

לא ברור מדוע גוף תקשורת מוכן לוותר על עמוד שיש לו למעלה מ-85 אלף עוקבים, אך גלילה מהירה בעמוד מראה שאולי הוא נקרא על שם YNET בעבר אבל פורסמו בו בעיקר ידיעות ותמונות מענפי ספורט אולימפיים, תחום שאותו מסקר אהרוני באדיקות כבר שנים.

ההודעה של פייסבוק על שינוי השם | צילום מסך

מעבר לזה, בחודשים האחרונים שלפני החלפת השם, העמוד כמעט ולא התעדכן. אחרי שלל פוסטים, לינקים ותמונות מאולימפיאדת טוקיו והמשחקים הפראלימפיים, שבהם נכח אהרוני, הכמות ירדה וירדה. ב-19 בספטמבר פורסם פוסט אחרון, על פרישה של אלופת ישראל בריצת 100 מטר בעקבות קשיים כלכליים, ומאז במשך יותר משלושה חודשים הוא נדם.

גם אהרוני וגם ב-YNET, בחרו היום שלא להגיב לפניותנו בנושא, אך גורם המעורה בפרטים העריך כי גם למהפכה שבמסגרתה השתלט צוות אתר וואן על YNET ספורט יש חלק בעניין. אהרוני נדחק מהתמונה באתר מבית ידיעות אחרונות ואף בחר בסוף לעזוב. במקביל, לצוות של וואן יש אמצעי הפצה משלהם ברשתות החברתיות וההערכות הן שהם לא "התאבדו" כדי להשאיר את העמוד בידיהם, מפני שהמדור ב-YNET הוא לא באמת גולת הכותרת עבורם. מה עוד שנראה כי לפני כן רק אהרוני היה זה שטיפל בו.

מה יהיה כלי התקשורת הבא שיעסיק את אהרוני לא ברור כרגע, אבל דבר אחד כן: אם מצרפים את ה-85 אלף עוקבים בעמוד שקיבל עכשיו ל-83 אלף שכבר יש לו בעמוד המקורי, מקבלים כח לא מבוטל ברשתות החברתיות.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות