מדיה

הוט משיקה את ערוץ "שיקגו"

הוט שיקגו הוט שיקגו

"שיקגו" ("Chicago") היא סדרת של דרמות פרוצדורליות המתרחשות כולן בעיר שיקגו שנוצרה על ידי דרק האס, מייקל ברנדט והמפיק האגדי דיק וולף (סדרות "חוק וסדר", סדרות "FBI").

הסדרה הראשונה בפרנצ'ייז הטלוויזיוני היא "שיקגו Fire" שעלתה באוקטובר 2012 ועונתה העשירית עלתה מוקדם יותר השנה (עם הזמנה לעונה 11). הסדרה, שמספרת על צוות כיבוי האש של העיר והאתגרים בהם הוא נתקל בדרך לבצע את עבודתו, משכה נתוני רייטינג מרשימים כבר מעונתה הראשונה, ואלו רק הלכו והתחזקו עם הזמן, כשבשיאה משכה כ-12 מיליון צופים בכל שבוע. שנתיים לאחר מכן הופקה הסדרה "שיקגו PD", שמעמידה במרכז העלילה את שוטרי העיר ועונתה השמינית עלתה השנה (עם הזמנה לעונות 9-10), ומשכה נתוני רייטינג גבוהים ודומים לזו של סדרת האם. שנה לאחר מכן, בשנת 2015, עלתה הסדרה השלישית שנקראת "שיקגו Med". הסדרה מתרחשת בחדר מיון בבית חולים ועוקבת אחר הרופאים והאחיות שמנסים בכל כוחם להציל חיים. שש עונות של הסדרה שודרו עד כה (עם הזמנה לעונות 7-8).

סך הכל שודרו עד כה 518 פרקים של סדרות "שיקגו". כעת שלוש הסדרות מגיעות לערוץ מיוחד HOT Chicago (אפיק 20) וישודרו ברצף במשך 20 יום בחודש ינואר. הערוץ הזמני ישדר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ויכלול מרתונים של שלושת הסדרות האהובות והמוכרות.

ערוץ HOT Chicago יחל את שידוריו ביום שני ה-3.1 וישדר ברצף עד ליום שבת ה-22.1 באפיק 20.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות