פרסום ושיווק

הקשיבי בקולי ורב-בריח זכו בפרס החדשנות

איגוד השיווק הישראלי בחר את הזוכים בפרס החדשנות לרבעון השלישי לשנת 2021, חברת רב-בריח ופרויקט הקשיבי לקולי.

רב-בריח נכנסת לעולם הלייף סטייל

"רב-בריח סימנה את עולם דלתות הכניסה כאחד ממנועי הצמיחה האפשריים", נימקו השופטים את הבחירה. "לקראת המהלך, ערכו ב"רב-בריח" מחקר נרחב בקרב הקהל הישראלי. מהמחקר עלה כי מעבר לאיכות ולביטחון במוצר, שכבר מזוהים עם החברה, תחום העיצוב צובר תאוצה בחשיבותו אצל הקהל הישראלי. תובנה זו הובילה את רב-בריח לסמן טריטוריה חדשה וליצור קמפיין שייצור שינוי תפיסתי וימצב את רב-בריח כמותג לייף-סטייל משמעותי". "לעולם עיצוב הפנים יש שפה ומושגים משל עצמו. החל בסגנונות כמו קלאסי, מודרני, בוהו-שיק, סקנדינבי, כפרי ותעשייתי ועד שיח העוסק בהתאמת כל רהיט וחפץ לקו העיצוב הכללי של הבית. בחירת הסגנון העיצובי מאפשרת לאנשים לעשות התאמות בצורה פשוטה ונגישה, לקבל החלטות עיצוביות וכמובן, לחבר בין הדלת לחדר. לצורך כך, ברב-בריח בחרו את ששת סגנונות העיצוב העיקריים והנהוגים בקרב מעצבי פנים ואדריכלים בישראל והתאימו לכל אחד מהם דלתות פנים המעוצבות באותה רוח עיצובית. וכך, מסע הלקוח החל בעצם בבחירת "סגנון העיצוב שלי" מה שמוביל אותו לבחור בתוך הקולקציה הייחודית של רב-בריח לאותו סגנון עיצוב, ולא התמקד ב"בחירת מותג" ורק אז "בחירת הדלת המתאימה לי"".

השקת קולקציית הדלתות החדשה לוותה במהלך תקשורתי וקמפיין בולט במדיה דיגיטלית, בטלוויזיה ובשילוט חוצות. הקמפיין, תחת הכותרת "style with Open "ובהובלתה של הדוגמנית ניקולה וורד, הציג לקהל עולמות וסגנונות שונים של עיצוב, אשר הותאמו ללוקים שונים שכל אחד מהם הוא אמירה של אופנה ושל סטייל. באופן הזה מדגישה רב-בריח את החיבור שלה לעולם העיצוב ובכלל לאופנה ומציגה עצמה באור צבעוני, מעניין ורלוונטי יותר עבור הלקוחות.

כחלק ממהלך החדשנות, ומתוך ראיה שהאדריכלים ומעצבני הפנים הינם שותפים מהותיים לחדשנות, הקימה רב-בריח קהילה מקצועית באמצעותה שולבו האדריכלים ביצירת הקולקציה, אפיונה וקידומה. הרתימה של האדריכלים למהלך הובילה להגדלת החשיפה והמפגש עם לקוחות הקצה, הן בתהליכי המכירה והן במדיה החברתית וב"באזז" שנוצר סביב המהלך.

קהילת האדריכלים ממשיכה להיות פעילה ומאפשרת לרב-בריח לבנות מערכת יחסים בה האדריכלים ומעצבי הפנים הופכים להיות שגרירים של רב-בריח אל מול לקוחותיהם. אם קודם להשקה, השיח סביב דלתות פנים עסק במחיר, איכות, או פונקציונאליות. סגנונות העיצוב של רב-בריח יצרו שיח מסוג שונה לגמרי שלא רק מתמקד בתחום העיצוב, אלא לוקח בעלות על סגנונות וסטייל ומייצר שפה ייחודית בתחום העיצוב.

פרויקט הקשיבי בקולי

"משרד הפרסום DIBOOR בשימוש מהפכני בטכנולוגיית תכני דיפ-פייק מבוססי בינה מלאכותית, השכילו "להחזיר לחיים" חמש נשים שנרצחו על ידי בני זוגן ולעורר שיח והד חסר תקדים", נימקו השופטים. "כחלק מיום המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים, משרד הפרסום DIBOOR בראשות דנה קול ויזמת ההיי טק שירן מלמדובסקי-סומך, ובאמצעות הטכנולוגית פורצת הדרך של חברת DI-D, חברו יחד כדי ליצור מהלך פורץ דרך טכנולוגית ותפיסתית. מיכל סלה אסתר אהרונוביץ, אסתר בהרני, מרין חאג' יחיא ושגית עוזרי קמו לחיים וסיפרו על החיים שהיו להן לפני הרצח. כולן נשים חזקות ומובילות. זו אחת הפעמים הראשונות והמשמעותיות ביותר שדייפ פייק נוצל למטרות חיוביות.

הקמפיין שנוצר תוך שיתוף ובעזרת המשפחות, יצא בקול קורא לנשים במגוון ומנעד רחב של פלטפורמות לזהות את סימני "הזוגיות המסוכנת". מטרתו היא להעניק את הכלים והביטחון לבצע פרידה בטוחה במקרים בהם הזוגיות אינה מקום בטוח. הכל בעזרת הקריאה האוניברסלית ומעוררת ההזדהות: "הקשיבי בקולי, הקשיבי לקולך".

עוד בטרם עלה הקמפיין לאוויר ונחשף לציבור הרחב ולקהל היעד, הוא זכה לסיקור נחרב ומקיף בכלי התקשורת ובמהדורות החדשות. מרגע עלייתו ל"הקשיבי לקולי" יצר תהודה ציבורית רחבה, ועורר גלים ובאזז תקשורתי רחב. תוך 3 ימים לא הייתה מהדורת חדשות בכל פלטפורמה תקשורתית קיימת שלא עסקה בו ובעיקר לא היה בית בישראל שלא הגיע אליו הקמפיין כולל מהמגזר הערבי. הפצת הקמפיין התאפשרה באמצעות התגייסות המרכז לשלטון מקומי, חברת META, משפיענים, קבוצות בפייסבוק, קהילות, קמפיין שילוט חוצות ובעיקר הויראליות שלו.

רשויות מקומיות וערים מובילות כמו תל אביב ואחרות הפיצו את הקמפיין בערוצי הדיגיטל והסושיאל שלהם ובעיקר סייעו במתן עזרה לפניות הרבות שהגיעו אליהם בערוצי הסושיאל שליוו את הקמפיין. "הקשיבי לקולי" הוקרן על בימת האו"ם ופורסם בחו"ל בתרגום לערבית, אנגלית, רומנית, פולנית, ועוד.

לסרטון היו מיליוני צפיות אורגניות וכ- 15,000 שיתופים מוערכים. למעלה מ- 30,000 כניסות לדף הנחיתה בשלושה ימי הקמפיין. בנוסף, נספרו 112 הקלקות על מספרי החרום -להצלת הנשים, כ-800 נשים נוספות מילאו את שאלון הערכת המסוכנות של משרד העבודה והרווחה שהוטמעו באתר ועוד עשרות פנו לעזרה דרך עמודי הרשתות החברתיות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות