על סדר היום

נפרדים מגיא בלילה: "הסדרה והיצירה היו בדמו במאה אחוז"

גיא בלילה ז"ל

הבמאי והתסריטאי גיא בלילה, מי שעומד מאחורי הסדרה המצליחה "בני אור", הלך לעולמו באופן מפתיע בגיל 38. שכניו, שחשדו כי משהו לא כשורה, הזמינו את כוחות החילוץ, שנכנסו לדירתו וקבעו את מותו.

בלילה גדל בשכונה ד' בבאר שבע ולמד קולנוע וטלוויזיה במכללת ספיר. את אלעד ביטון, עמו יצר את "בני אור", הוא הכיר עוד מהשכונה.  השניים אספו את חוויותיהם מהילדות באזור מוכה פשע, והפכו אותה לסדרה לוהטת.

"בני אור" עלתה לשידור בחודש אפריל 2021, והפכה ללהיט. הסדרה מביאה את סיפורם של של בני נוער הגדלים בשכונה בעייתית בבאר שבע ונכנסים אל עולם הפשע בעל כורחם. הכוכב המרכזי הוא ישי ללוש, המשחק את ג'וני שרק שוחרר ממוסד לעבריינים צעירים וצפוי ככל הנראה לחזור לשם בקרוב. מהצד השני יש את מאור לוי, שמגלם את אלי, ילד עם סיכויים לצאת ממעגל הפשיעה, אבל צריך להתמודד עם אב נרקומן (עמיר בניון). הסיפור מבוסס על מקרה אמיתי שארע בתחילת המילניום.

"נשבר הלב", ספר לו שי כנות, שביים את הסדרה, "הוא היה יוצר מאוד מוכשר, להוט ליצירה. לקח לו איזה שבע שנים עד שהוא הצליח למכור אותה, קיבל הרבה ריג'קטים. 'בני אור' היה סיפור מאוד אישי, מערכת היחסים של הגיבור עם אבא שלו בעצם הייתה מערכת היחסים של גיא עם אבא שלו. בליהוק הוא התעקש במשך שנה שלמה שיבואו אנשים אמתיים ולא שחקנים. כל הסדרה וכל היצירה שלו הייתה בדמו במאה אחוז, אלו היו החיים שלו. כואב הלב".

מ-יס נמסר בתגובה כי "אנו המומים וכואבים על לכתו של גיא בטרם עת. גיא האהוב היה יוצר מוכשר ופורה ובעיקר אדם עם טוב לב ונשמה ענקית. מחבקים את המשפחה. יהי זכרו ברוך".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות