פרסום ושיווק

פרטנר בחרה בסטטיק להיות הפנים החדשות של הקבוצה

סטטיק סטטיק

קבוצת התקשורת פרטנר בחרה בסטטיק, מהאמנים האהובים והמצליחים בישראל, לשמש כפרזנטור הרשמי שלה.  עד כה , השתתף סטטיק במספר קמפיינים מרכזיים של החברה ובעקבות הצלחתם הצדדים מהדקים את היחסים, עולים בהם שלב וכאמור סטטיק עובר לשמש כפרזנטור הרשמי של החברה.

במסגרת היותו הפרזנטור של פרטנר סטטיק יקדם את כלל פעילויות החברה ומנועי הצמיחה שלה לשנים הבאות בניהם: דור 5 בסלולר, פריסת סיבים אופטיים ופרטנר TV.

סטטיק, בן 31, זמר, יוצר ואמן פופ מהמצליחים והפופולריים בישראל, חלק מהצמד "סטטיק ובן אל", המתחזקים יחד קריירה מוזיקלית מצליחה בארץ ובעולם. בנוסף, הוא משמש כשופט בתכניות הטלוויזיה "זמר במסכה" ו"הכוכב הבא".

מקבוצת פרטנר נמסר: "הבחירה בסטטיק הייתה טבעית לאור היותו מייצג ערכים של חדשנות, יצירתיות ובינלאומיות. הצלחת הקמפיינים בכיכובו והדרך הנעימה והמקצועית בעבודה מולו ואיתו הובילה אותנו להדק את מערכת היחסים המקצועית בינינו".

סטטיק: ״אני עף על החיבור עם פרטנר שהיא חברה מובילה, מתקדמת, עם ערכים של מובילות, שירות ומצוינות , האנשים שמובילים את החברה הם ערכיים ומעולים והקמפיינים שלהם פשוט וואו. אני מודה לפרטנר על האמון ומבטיח לעשות כול שביכולתי לקדם את המותג״.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות