על סדר היום

חיים רמון נגד בן כספית: מסע ג'יהאד מטורף

בן כספית בן כספית

פעם הם היו חברים, אבל בימים אלו, אם לומר זאת בלשון המעטה, חיים רמון ובן כספית לא משדרים על אותו. רמון כבר התבטא בעבר כלפי כספית, אבל ספק אם עשה זאת בחריפות ובוטות כפי שעשה זאת השבוע באתר בשם "דיומא" תחת הכותרת "מסע הג'יהאד המטורף של בן כספית".

בטקסט כותב רמון את מה שאמר מזמן וזה שלטענתו שנאתו של כספית לרה"מ לשעבר בנימין נתניהו גרמה לו לבגוד בכל מה שהאמין בו פעם. הוא מזכיר לו כיצד תקף את הפרקליטות בזמן משפט אולמרט, מציין כי אמר לו שתפרו לו (לרמון) תיק, אך מראה לו בצורה די ברורה כיצד הכל התהפך כששם הנאשם הפך מרמון ואולמרט לנתניהו.

רמון וכספית ידועים כמי שחולקים את אהדה לקבוצת הפועל ת"א וכבר בתחילת הטקסט הוא מכנה אותו כראש מחנה האולטראס של ׳רק לא ביבי׳. לרמון יש חשבון ארוך עם אותם אוהדים מהימים בהם היה חלק מאלו שגרמו לפירוק הפועל ת"א, וההשוואה של כספית אליהם אינה נכתבת בקונטקסט חיובי.

״בדומה לאולטראס של הפועל המניפים בכל משחק של הפועל את השלט "100% אנטי מכבי" כספית הפך עצמו לראש מחנה האולטראס של "רק לא ביבי", כתב השר לשעבר, "בכל ערוצי התקשורת העומדים לרשותו, הוא לא חדל מלהניף את השלט "100% אנטי ביבי". ואם מישהו הוא רק "99% אנטי ביבי" אז בעיני כספית הוא "100% ביביסט".

רמון חזר אל המקרה הפרטי שלו גם כאן וקבע כי ״כאשר נחקרתי והועמדתי לדין, כספית אמר לי במו פיו שתפרו לי תיק. אני חוזר, אותו כספית שמגן עתה על הפרקליטות בחמת זעם, טען באוזני בזמן אמת שהפרקליטות תפרה לי תיק״. לאחר מכן תהה ״איך עיתונאי יכול לחשוב שהפרקליטות תפרה לפוליטיקאי תיק, ולהגן עליה במקביל? לשנאת ביבי הפתרונים".

רמון מגולל את סיפורו על כספית ומסיים בתקווה שיבוא יום וכספית ייגמל מה״ביביפוביה״ ויחזור להילחם על מה שהיה חשוב לו בעבר.

בן כספית אמר לנו שאם יגיב לדברים של רמון יעשה זאת אצלו.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות