פרסום ושיווק

להתנייד בעיר זה חתיכת סרט: קמפיין החורף של אוטותל

קמפיין החורף של אוטותל קמפיין החורף של אוטותל

אוטותל, מיזם השכרת הרכבים השיתופיים לפי דקה בתל אביב יפו, יצא בקמפיין חורף חדש לשירות. הקמפיין, שכולל שילוט בתחנות האוטובוס ברחבי העיר, מבלבל, ולרגע אפשר לחשוב כי מדובר בכרזה לסרט קולנועי חדש, אך התבוננות שנייה מלמדת אותנו כי למעשה זוהי פרסומת לשירות שמאפשר ללקוחות לנוע בצורה חופשית ברכבים השיתופיים, בדיוק בתקופת החורף הגשומה.

מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום ענבר מרחב G, מי שאחראיים גם על התקציב של רשת הסופרמרקטים AM:PM. הם כמובן לא המציאו את הקונספט של טייק-אוף על מודעות של סרטים אבל הם פשוט עשו את זה מצויין. עם אחלה קופי, ויזואליה מעולה וביצוע מצויין – מהכותרות ועד לפרטים הקטנים. פנאטית הדקדוק שבי התרגשה גם מהעובדה שהקפידו לכתוב "לרכוב" ולא "לרכב"

"הבריף היה בריף תדמיתי קלאסי", שיתף בן סבר, מנהל הקריאטיב הראשי במשרד הפרסום ומנכ״ל משותף (ושותף), "להעלות אותם לסדר היום. לגרום לאנשים לחשוב על המוצר/מותג/שירות וכמובן על הדרך לשחק על היתרונות שלנו מול החסרונות של אמצעי התחבורה האחרים. הקריאייטיב צמח מתוך התובנה שלהתנייד בעיר זה חתיכת סרט. זה הקונספט"

"באנו לגרום לקהל תל אביבי לחשוב על איך הם מגיעים ממקום למקום ולמצב את אוטותל בתור אלטרנטיבה עירונית מעולה" מוסיף סבר, "כי בתכל'ס אוטותל באמת אלטרנטיבה מעולה למגוון אמצעי תחבורה עירוניים. לכל כלי יש את החיסרון שלו – עם קורקינט אפשר להירטב/להתלכלך ולהתבאס בדרך. מכונית פרטית? בהצלחה עם חניה והטיפולים במוסך".

יהיו עוד בסדרה?

"כן, הרצון הוא לעלות עם פוסטרים ל״סרטים״ נוספים בהמשך. יהיה כיף".

 

מתוך הקמפיין של אותוטל
מתוך הקמפיין של אוטותל

בשונה מהקמפיינים הקודמים של אוטותל שהתכתבו עם הצבע הירוק של המכוניות והלוגו המצויר, הפעם ענבר מרחב g, לקחה כיוון קצת שונה, במטרה לרענן את המותג שספג לא מעט ביקורת בקרב תושבי תל אביב על תפיסת חניות ציבוריות והוספה של רכבים אל תוך העיר הגדושה ממילא.

"קריאה של טקסטים קטנים שכתובים על פוסטרים זה נחמד" נכתב באותיות הקטנות של המודעות, "אבל זה בטח לא מה שיביא אתכם במהירות ובקלות לאן שתכננתם ובטח שלא יעזור לכם לנהל את הכאב ראש הזה שנקרא להחזיק רכב פרטי א-ב-ל להוריד את האפליקציה שלנו ולבחור את האוטותל שיקח אתכם לאן שאתם רוצים מתי שאתם צריכים – דווקא כן. אז יאללה מורידים?".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות