מדיה

דנה שטרן, אבי ניר וגל גדות ברשימת המשפיעים של המגזין Variety

דנה שטרן דנה שטרן

זו השנה הרביעית שהמגזין Variety משיק את רשימת 500 האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור.

דנה שטרן, מנהלת yes Studios, זרוע ההפצה, ההפקה והפיתוח הבינלאומיים של yes, נכנסה לרשימה זו השנה השנייה. שטרן,  אשר מסיימת את תפקידה בסוף החודש היא ממקימי חטיבת התוכן בחברה; לאורך השנים ביצעה מגוון תפקידים רחב וניהלה את מערך רכש התוכן של החברה, ערוצי הבית ושירות ה VOD. במהלך כהונתה חתמה החברה על הסכמי תוכן אסטרטגיים עם יצרני התוכן הגדולים בעולם והוציאה לפועל מאות אירועי תוכן, ערוצים קבועים וזמניים, חוויות ותערוכות בנושא תוכן – סרטים, סדרות ודוקומנטרי.

בארבע השנים האחרונות הקימה וניהלה את פעילות yes Studios, אשר הניבה אין ספור הצלחות בינלאומיות לyes, עשרות עסקאות שניהלה, ובראשן מכירת הסדרה "פאודה" ל"נטפליקס". בין יתר הישגי הפעילות בראשותה האדפטציה של סדרת הדרמה "כבודו" ברשת Showtime בכיכובו של זוכה האמי בריאן קרנסטון ועוד שלל גירסאות ברחבי העולם, מכירת "על הספקטרום" להפקה ברשת אמזון ושידור ברשת HBO Max, "השוטר הטוב" לשידור בנטפליקס, הפקת גרסה אמריקאית ל"תאג"ד" (Whiskey 68), וכן הסכמי שידור של מאות שעות של תוכן ישראלי בעשרות ערוצים ופלטפורמות בעולם.

אבי ניר, מנכ"ל שידורי קשת, כבר אורח קבוע ברשימה. ניר הצטרף לקשת ב-1993 ומאז 2002 משמש כמנכ"ל הקבוצה שהצליחה לחצות את הגבולות אל הבמה העולמית, עם סדרות כמו "הומלנד", "הנערים", "להיות איתה" ועוד. לאחרונה, אולפני קשת מלוס אנג'לס הפיקו את דרמת הפנטזיה "La Brea" עבור NBC.

אבי ניר ויוצרי הנערים - באדיבות קשת, מובי פלוס, HBO | צילום: Jeff Kravitz
אבי ניר ויוצרי הנערים – באדיבות קשת, מובי פלוס, HBO | צילום: Jeff Kravitz

רימייקים של שניים מהלהיטים הישראלים של קשת נמצאים בשלבי הפקה אחרונים לקראת הופעת הבכורה שלהם ב-Apple TV+ בשנה הבאה: "הד 3" של אולפני קשת ו"חשדנות" של קשת הפקות. הצילומים החלו באנטוורפן גם לדרמת הפשע הבינלאומית החדשה "Diamonds", הקופרודוקציה הראשונה בין קשת אינטרנשיונל ו-De Mensen עבור נטפליקס והערוץ הבלגי VRT.

הישראלית האחרונה שברשימה היא הסופרוומן, גל גדות, שעובדת בימים אלה על הפקת סרט המספר את סיפורה של חסידת אומות, העולם אירנה סנדלר.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות