פרסום ושיווק

בשיחת הזום הזאת גם אנחנו רצינו להשתתף

שנה וקצת לאחר שעולם המוסיקה נחשף ל- The Lockdown Sessions (בתרגום חופשי: מפגשי הסגר), אלבום האולפן ה-31 במספר של אלטון ג'ון, בו הוא שיתף פעולה עם אמנים ידועים אחרים, דוגמת דואה ליפה, ניקי מינאז׳, דיימון אלברן, סטיבי וונד, מיילי סיירוס, ליל נאס X, סטיבי ניקס, יאנג ת'אג ואחרים, חזרו כל סלבריטאי העל להופעת איחוד מצולמת וחד פעמית בזום, לחגוג את השנה החדשה המתקרבת. האלבום, והסרט התעודי שתיעד את הפקתו, זכו לחשיפות ענק ברחבי העולם. מפגש החברים הוותיקים והקליפ הטרי טרי, ששוחרר על ידי Rocket Entertainment Group של אלטון ג'ון ו-AKQA, כולל את כמה ממשפטי המחץ של השנתיים האחרונות – ״אתה בהשתק״ וגם אוואטר של חתול חמוד (אולי אלכסנדר).

מבחינתה של זום, שיזמה את המפגש, מדובר בחגיגה של הדרך בה אפשרה החברה למיליוני בני אדם להמשיך לעבוד, לתקשר וליצור מוסיקה בתנאים המאתגרים של מגיפת הקורונה. לדברי ג'נין פלוסי, סמנכ״לית השיווק של זום, גירסת 60 שניות של הקליפ המתעד את המפגש ההיסטורי החוזר, ייערך ויהפוך פרסומת הטלוויזיה הראשונה אי פעם של זום, שתשודר במהלך ינואר 2022. ״זום סייעה לכל כך הרבה אנשים להישאר מחוברים במהלך התקופה האחרונה – וביניהם אלטון ג'ון, שהשתמש בפלטפורמת זום כדי לשתף פעולה עם אמנים עטורי פרסים ליצירת האלבום האחרון שלו. זום אפשרה לג׳ון, אמן בעל שם עולמי ששינה לנצח את הנוף התרבותי, להמשיך וליצור אלבומים, לשבור שיאים, להוביל במצעדים ולהגיע למעריצים חדשים כשהעולם זקוק לשמחה יותר מתמיד״.

"שמענו כל כך הרבה סיפורים מאנשים בכל העולם על האופן שבו זום שומרת אותם מחוברים ומאפשרת להם לחוות אירועים חשובים בחייהם, כאשר מפגשים פיזיים אינם אופציה״, אומרת פלוסי. ״זום מספקת את החיבור האנושי, זה של ה׳פנים אל פנים׳ שכולנו רוצים בעבודה שלנו, מה שיוצר את המרחב האידיאלי עבור המשתמשים שלנו לעבוד יחד כדי ליצור ולעשות דברים גדולים. ה'סשנים' הנהדרים של ג׳ון והחברים שלו מראים בדיוק את זה…".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות