זזים

אלדד כהן מונה לסמנכ"ל לקוחות ב- teenk

אלדד כהן אלדד כהן

בשנה האחרונה משרד הפרסום לבני נוער וצעירים teenk הציג כמה מהלכים חשובים המעידים על צמיחה והתפתחות המשרד: בחודשים שעברו מונה סמנכ"ל חדש והיום פורסמה הודעת מינוי על הרכש החדש, אלדד כהן, שמונה לסמנכ"ל לקוחות המשרד וימנף את מודל בניית הקהילות ותנועות מותג ב- teenk.

כהן מגיע ממשרד Act.3, חברה בינלאומית שהוקמה בגרמניה וקיימת בארץ כ-5 שנים. בפועלו בAct.3 בשנים האחרונות עסק בפרויקטים שמטרתם הייתה ליצור מערכות יחסים אותנטיות בין לקוחות למותגים. את חותמו השאיר אלדד על בנייה ותפעול קהילת הריצה של אדידס “Adidas Runners” הקיימת מסביב לעולם בארצות שונות, ובזכותו קיימת ותופסת תאוצה כיום בתל אביב ונוגעת בין היתר גם בתחום האופנה והקיימות. בתפקידו הצליח אלדד לעשות לוקליזציה לכל הפעילויות הקורות סביב המותג בעולם ולהתאים אותן לארץ. לאחר שיצר את קהילת Adidas Runners Tel Aviv, שיתוף הפעולה התפתח גם לבניית תוכן, אסטרטגיה ופעילות שיווקית של אדידס כמותג וחיבור ללקוחות המותג בארץ.

בשנים האחרונות העולם שלנו עובר המון שינויים ואנשים לא ממהרים לסמוך על אף אחד ובטח לא בפרסום. לא על ממשלות, לא על החדשות וגם לא על מותגים. התמחותו של אלדד היא ליצור מערכות יחסים אמיתיות עם הלקוח מתוך הבנה כי רק ככה ניתן לבנות אמון לאורך זמן. בסוף, דרך אותן מערכות יחסים אותנטיות אפשר לבנות קשר אמיתי ואהבת מותג. אלו בדיוק התהליכים שמתכוון להשריש אלדד בתהליכי העבודה עם מגוון הלקוחות ב- teenk ביום יום על מנת להביא אותם להצלחה. הידע והניסיון של אלדד בהקמת קהילות וניהולן הולכים לתרום רבות ל- teenk בתור תחום ההתמחות של המשרד ובנית קהילות על פי מודל הברנד מובמנט הייחודי.

מכהן נמסר: "אני מתרגש מאוד להצטרף ל-teenk ולעבוד עם יניב והצוות שנחשבים חלוצים בתחום והתמחות בדור הצעיר ובני נוער, עולם שצובר תאוצה מטורפת שרק גדלה ומתפתחת".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות