על סדר היום

בעקבות הראיון בחדשות 12: הגרוש של טהוניה דורש התנצלות

טהוניה רובל בראיון טהוניה רובל בראיון

בימים האחרונים האתרים מלאים בסיקור אודות מערכת היחסים שבין טהוניה רובל לבין הגרוש שלה, יניב בן משה (מוסה), שעלתה לראשונה במהדורת השבת של חדשות 12. במהלך הכתבה סיפרה טהוניה כי היא עברה מערכת יחסים אלימה ומתעללת. רובל אמרה בראיון כי אם היא לא היתה קמה בזמן והולכת, היא היתה הנרצחת הבאה.

זהותו של בן משה לא נחשפה אמנם באותו ראיון, אך לרובל פרופיל תקשורתי גבוה, כך שלא היתה כל בעיה לעשות את ההקשר. בן משה החליט בתגובה לראיון לפרסם סירטונים משלו, שגם הם עשו כותרות ורצו ברשתות החברתיות ובמדורי הרכילות.

כעת, דורש בן משה, באמצעות עורך דינו, שי רובין, התנצלות בפומבי. לטענתו, אמירותיה של רובל הן שקר, הן "עולות כדי לשון הרע כמשמעותו בחוק איסון לשון הרע", כך במכתב. "לאור האמור לעיל, הנך נדרשת בזאת לפרסם לאלתר הודעת התנצלות אודות הכתבה, המדגישה את העובדה כי תוכנה היה שיקרי מיסודו". במכתב מצויין כי אופי ההתנצלות, כמו גם מקום פרסום ההתנצלות, יהיה בצורה המוסכמת על בן משה.

עו"ד אדיר מזוז שמייצג את רובל מסר בתגובה: "על אף ששולחתי בחרה שלא להזכיר, אף לו ברמז, מיהו בן הזוג איתו הייתה במערכת היחסים מתעללת, בחר מר יניב בן משה לחשוף כי מדובר בו, ואף הגדיל לעשות והחל לחשוף סרטונים אשר יש בהם כדי להעיד על התנהגותו הנלוזה כלפיה". עוד הוסיף כי: "אל לנו לשכוח כי לבני הזוג יש ילדה משותפת, ובשל כך, בכדי להימנע ככל שניתן מפגיעה בה, שולחתי מבקשת שלא לשטוח טענותיה באמצעות גופי התקשורת. על אף האמור, שולחתי לא תשלים עם השקרים וההכפשות המתוארות ותוגש תביעה בימים הקרובים".

מחדשות 12 נמסר בתגובה: "המכתב המדובר לא מוכר לנו. מכל מקום חברת החדשות אינה מגיבה על עניינים משפטיים אלא בבית המשפט".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות