על סדר היום

האם התחקיר של "המקור" ייעצר בבית המשפט לפני שיגיע לשידור?

יוסי כהן יוסי כהן

תחקיר "המקור" שצפוי להיות משודר מחר (ג') ברשת כבר מעורר הדים רבים. לאחר שספג העיתונאי רביב דרוקר ביקורת על אופיו של התחקיר על ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, כעת מגיע גם מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים.

המכתב, עליו חתומים עו"ד איתי ביטון, עו"ד גיא אברהמי ועו"ד מאיר בר מוחא, ממשרד עורכי הדין בר מוחא, נשלח בשמה של האישה לה מיוחסת מערכת היחסים עם כהן, ובו נטען כי שידור התחקיר יגרום לאישה ולילדיה נזק בלתי הפיך. האישה מבקשת לפסול לאלתר את פרסום התחקיר או לטשטש את פניו של בעלה לשעבר המרואיין לתוכנית.

על פי מכתב ההתראה שידור בפנים חשופות וגלויות יוביל לכך שכל אחד ידע לעשות את ההקשרים לגבי זהותה, וכבר עכשיו, בעת שידור הפרומואים נעשתה פגיעה בפרטיותה ובפרטיות ילדיה הצעירים (והקטינים) שסובלים מהאשמות מחבריהם לספסל הלימודים.

"אנו תמהים על כך שבחרתם לתת יד לפרסום כוזב משמיץ ורכילותי שכל כולו מהווה מעין 'חיסול חשבונות' אישיים בין מר (השם מושחר) לבין מר כהן, והכל למרבה הצער על גבם של מרשתי וילדיה הקטינים", נכתב. "כמו כן נטען במכתב כי הפרסום וחשיפת פניו של הבעל לשעבר לא היו נחוצים מבחינה עיתונאית ואין בכך כל אינטרס ציבורי".

ברשת הגיבו הבוקר למכתב שנשלח מעורכי הדין. "ראש המוסד לשעבר, אשר מאליו מובן כי המדובר בדמות ציבורית, הוא מוקד התחקיר אשר נסוב אודות התנהלותו במסגרת מילוי תפקידו. פרט לראיון עם (שם מושחר), אשר אין כל הצדקה לטשטוש זהותו, שמה ו/או תמונתה של מרשתך, לרבות הקטינים, לא יפורסמו בתחקיר. יתרה מכך יוער, כי פרטים שונים מפרשה זו כבר פורסמו בעבר באמצעי התקשורת. נוכח האמור לעיל, הרי שהכתבה אודות מר יוסי כהן בתכנית "המקור" תשודר במועדהּ ובהתאם להוראות כל דין".

הפקת "המקור" מסרה לכסית כי: "אנו עומדים מאחורי שידור התחקיר, שטמון בו עניין ציבורי רב״.

בעקבות מכתב התשובה של רשת, מתכוונת האישה באמצעות עורכי דינה לפנות אל בית הדין.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות