יח"צ

שירן פרץ קוטפת קמפיין יח"צ חדש

שירן פרץ באירוע ההשקה של מיקי ארביב שירן פרץ באירוע ההשקה של מיקי ארביב

בשבוע שעבר השיקה מעצבת האופנה מיקי ארביב את הקולקציה החדשה של שנת 2022 בביתה באשדוד, באירוע מושקע ויוקרתי עם מיטב הסלבס, ביניהם: נעמה קסרי, ליהיא גרינר, אלמוג חדד, ישראל אזולאי, חגית היימן, הדוגמן הבינלאומי שון בלאיש ועוד. עוד יכולתם למצוא באירוע מייצג בובות עם הקולקציות של ארביב, די ג'י אבירן sideglide, אוכל ברמה גבוהה שהוכן על ידי השף גיא פרץ, יין משובח ועוד. האירוע כלל סטודיו צילום שהעניק סט צילומי אופנה פרטים.

על יחסי הציבור של המעצבת אמונה אשת היח"צ שירן פרץ Shiran PR שקיבלה לידיה לנהל את התקציב החדש וזו היתה יריית הפתיחה הראשונה לעבודתן המשותפת.

ליהיא גרינר, מיקי ארביב, נעמה קסרי ושירן פרץ
ליהיא גרינר, מיקי ארביב, נעמה קסרי ושירן פרץ

פרץ הצליחה תוך חצי שנה לעורר את זירת התקשורת המקומית, תוך פעילות אגרסיבית ועבודה קשה והקמה של קהילת יחסי ציבור שפועלת ברשתות החברתיות, קהילה שמונה מעל 3,500 אנשי מקצוע בפייסבוק ובקבוצת ווטסאפ המיועדת לעבודה.

מעבר לניהול הקבוצה, פרץ אחראית ליחסי הציבור של רשת אורן משי שכבר הספיקה לככב בתוכנית חי בלילה מול מיקי שמו ורולדין, בפריים טיים של חדשות 13 ותוכניות הבוקר. כמו כן, היא מנהלת את היח"צ של מסעדת וויט סושי ביבנה, הסטודיו יעל ענתי ועוד. בימים אלו עובדת פרץ על קידום הקורס הראשון שלה של יחסי הציבור בדיגיטלי.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות