כללי

ההשתלטות הושלמה: עוד פיטורים ועזיבות ב-ynet ספורט

בית ידיעות אחרונות, ראשון לציון בית ידיעות אחרונות, ראשון לציון

בשנת 1999, כשאתרynet  עוד היה מתחת לפני השטח, המדור הראשון שהוקם בפיילוט היה מדור הספורט. אתמול הושלם ככל הנראה האיחוד, או במלים אחרות – הפיכתו לזרוע משנית של אתר וואן (ש-51% אחוז ממניותיו שייכות לקבוצת ידיעות) – עם פיטוריהם של עוד שלושה אנשים שעבדו בו במשך שנים.

הראשונה היא מיקי שוורץ, שעובדת בקבוצת ידיעות כבר 20 שנה וזכתה רק בשנה שעברה בפרס אשת השנה מטעם עמותת "סיקור שוויוני" בעקבות פעילותה לקידום הנשים בתקשורת הספורט. שוורץ סיקרה את מכבי חיפה, הפועל חיפה ועוד שלל אירועים וקבוצות בצפון הארץ במהלך שני העשורים שלה בקבוצה, אך לאחרונה קיבלה הודעה על הפסקת ההתקשרות.

הכתב האולימפי של העיתון והצלם, אורן אהרוני, מסיים את תפקידו בעיתון. אהרוני מוערך מאוד בתחום, נמצא בכל אירוע שקורה בשטח, ובמקביל לדיווחיו הוא סיפק תמיד גם תמונות, אך גם עבורו לא נמצא מקום באתר המאוחד והוא בחר להתפטר.

גם תומר גנור, שעובד באתר שנים רבות, קיבל הודעה על סיום תפקידו.

במערכת YNET ניסו למצוא תפקידים אחרים בתחומי סיקור אחרים לכתבים ולעובדים מסוימים, אבל לטענתם לא כולם מצאו את מקומם או רצו בתפקיד אחר.  למשל ברק חקלאי שהיה עורך ב-ynet ספורט, עבר לשמש כעורך במגזין ממון של בעיתון המודפס.

מיקי שוורץ: "אין תגובה״

תגובותיהם של אהרוני וגנור יובאו כשיתקבלו.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות