טורים אישיים, מדיה

שמעתם שנינג'ה ישראל חוזרת? | ביקורת TV

צילום מסך צילום מסך

שמעתם? 'נינג'ה ישראל' חוזרת לעונה חדשה וירדן ג'רבי היא השופטת החדשה לצד רסקין. שמעתם? שמעתם? כי אם במקרה פספסתם את ספיישל "כל תוכניות קשת 12 מתגייסות לקידום העונה החדשה" כנראה שפר עליכם מזלכם.

זה התחיל בכתבה בחדשות 12 לפני יומיים והמשיך אתמול בכתבה של 'גיא פינס', הלגיטימית יש לומר, על המצטרפת הטרייה, שמעבר להיותה ספורטאית אולימפית וגאווה ישראלית, היא גם מפדרת לעצמה את האף לבד בשידור בעוד שרותם סלע נזקקת לצוות שלם. ג'רבי גם הכינה במקרה מבעוד מועד את מדליית הארד שלה כדי להראות לילדות של רסקין שבמקרה מקרי ביותר נכחו כשצוות של פינס הגיע לסקר, והן כמובן מעריצות מושבעות. "אתן לא מאמינות, יש לי פה את המדליה במיוחד בשבילכן" מדברת ג'רבי בקול מתיילד עם הבנות שעוד רגע מתגייסות.

ואם פולחן האישיות הזה לא הספיק, אחרי פינס נאלצנו לצפות בתוכנית נוספת, הפעם ספיישל של חצי שעה "האלופה החדשה בנינג'ה", שכולו מוקדש ל… בינגו! ירדן ג'רבי. מה חידשה התוכנית שהכתבה ששודרה הרגע אצל פינס? כלום. אבל בונים על זה שככל שיפמפמו לכם יותר את המסר – כך תדעו לדקלם מתי מתחילה העונה החדשה של נינג'ה ואם עד עכשיו ממש לא עניין אתכם שירדן ג'רבי מצטרפת כשופטת, אתם תרגישו שכנראה זה מספיק חשוב כדי שתזכרו ותצפו ספציפית בה.

קידום תוכניות דגל על ידי הערוץ הן לא דבר יוצא דופן, אבל המהלכים האחרונים בקידום העונה החדשה של נינג'ה מדיפים ניחוח קל של היסטריה ואני יכולה לנסות לנחש למה. ירדן ג'רבי היא ללא ספק דמות אייקונית, שזו כבר הגדרה ראויה לבחורה בת 32 בסך הכל. אבל קשה להתעלם מהעובדה שלג'רבי אין את הסטאר קוולטי הזה שמתאים להופעה בפריים טיים. אגב, זו תופעה שלא מאפיינת רק אותה. הרבה ספורטאים לא מצליחים להביא עניין כשהם לא נמצאים על שטיח התחרות – וזה בסדר שלא לומר אפילו מוערך, כי הם מתעסקים בעיקר ולא בפרצופים למצלמה.

גם כשג'רבי כיכבה ב"הישרדות" של המתחרים, למרות הניסיונות לתככים ומזימות, היא הייתה מעייפת. יתרה מכך, גם הספיישלים שנעשו לכבודה ביממה האחרונה לא הציגו דמות שיהיה מעניין לעקוב אחריה ושתדע להתנהל בדינמיקה שנוצרה בין רותם סלע ואסי עזר לניב רסקין ורותם ישראל.

ולמרות כל זאת, "נינג'ה ישראל" תחזור היום לעונה הרביעית שלה, בשעה 21:30 בקשת 12, הפעם עם שופטת חדשה – ירדן ג'רבי, שמעתם עליה?

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות