זזים

עמית תומר מצטרפת לגלצ כראש תחום כלכלה וחברה

עמית תומר עמית תומר

העיתונאית עמית תומר מצטרפת לגלי צה"ל ומתמנה לראש תחום כלכלה וחברה, כחלק מהמגמה להרחיב ולהעמיק את העיסוק בנושאים הללו בשידורי גלצ. היא תוביל את הדסק הכלכלי-חברתי, תשתלב כפרשנית בשידורים השוטפים, ובמסגרת תפקידה תגיש גם את הרצועה הכלכלית היומית המתחדשת ב- 18:00, שמתרחבת ל-4 ימים בשבוע. הפרשן הכלכלי ועורך "TheMarker" לשעבר, סמי פרץ ופרשן וכתב "גלובס" לשעבר, שי ניב, ישתלבו לצידה בהגשת התוכנית, לסירוגין.

תומר הייתה ב-5 השנים האחרונות כתבת כלכלה ותחקירים בתאגיד השידור הציבורי "כאן", בדגש על כתבות עומק וסקירת פעילותם של החברות והאישים הבולטים במשק הישראלי. במקביל הייתה בעלת טור על כלכלה ופוליטיקה בירחון "ליברל". בעבר הייתה תומר כתבת בריאות ומגזין ב"מעריב", ואת שירותה הצבאי עשתה בגלי צה״ל בתפקיד כתבת בריאות, צרכנות ותקשורת, לצד תפקידי עריכה שונים.

סמי פרץ הוא מהעיתונאים הכלכליים הבולטים בישראל, ממקימי "TheMarker" והעורך הראשי של העיתון הכלכלי, במשך 12 שנים. פרץ מביא עמו ידע נרחב על המשק הישראלי, אתגרי הכלכלה הישראלית והפערים החברתיים. שי ניב היה במשך 12 שנים כתב בריאות ועבודה ופרשן פוליטי בעיתון "גלובס". ניב נמנה בשנה האחרונה על מערכת התכנית "מהצד השני", בתאגיד השידור הציבורי.

התכנית הכלכלית תעסוק במגוון תחומים הנוגעים לכלל הציבור ולחיי היום יום בישראל ותחתור לחדש למאזיני גלי צה״ל על הנעשה בעולמות החברה, הכלכלה ומה שביניהם. התוכנית תשלב ניתוחים ופרשנויות בסוגיות מפתח על סדר היום, החל ממדיניות ציבורית והתחקות אחר השאלה: לאן הולך הכסף שלנו, דרך עולמות יוקר המחייה, הדיור והצרכנות, וכלה במבט על כלכלה עולמית ועל המספרים מאחורי תעשיות שונות.

התוכנית הכלכלית המתחדשת תשודר בימים א׳ עד ד׳ בשעות 18:00 עד 19:00, מחודש ינואר. התוכנית ״חמש בערב״ תשודר בין השעות 17:00 עד 18:00. מוסף הטכנולוגיה והחדשנות בהגשת דרור גלוברמן, ששודר עד כה בימי ד׳ ב-18:00, ישודר מחודש ינואר, ביום ה׳, בשעות 18:00-19:00, במקומה של התוכנית ״סטטוס קוו״ – שתרד מלוח השידורים.

מ״מ מפקדת גלצ והעורכת הראשית גלית אלטשטיין מסרה: ״שמחה לצרף את עמית תומר חזרה לשורותינו ומברכת על הצטרפותם של סמי פרץ ושי ניב לנבחרת המגישים. גלצ גאה לעבות את שדרת העיתונאים שלה בכוחות חדשים ותמשיך לחתור לעשייה מקצועית ורלוונטית. זו הזדמנות טובה להודות ולהביע את הערכתי לאיתי זילבר ולצוות "השורה התחתונה" ולענבל גזית וצוות "סטטוס קוו", על עשייתם במהלך השנים האחרונות״.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות