פרסום ושיווק

הלל – יוצאים בשאלה: קמפיין חדש לציון 30 שנות פעילות

קמפיין הלל יוצאים בשאלה קמפיין הלל יוצאים בשאלה

עמותת "הלל יוצאים בשאלה" העלתה הבוקר (ג') קמפיין חדש בהשקעה של חצי מיליון שקלים עם הסלוגן "עמותת הלל מחבקת את היוצאים והיוצאות בשאלה כבר 30 שנה". הקמפיין נעשה הודות לתרומה של יוצא בשאלה בוגר תכנית המלגות של עמותת הלל.

הקמפיין, שעולה בטלוויזיה ובדיגיטל, הוא בהשתתפות השחקניות שיר פופוביץ', יוצאת בשאלה בעצמה, והשחקנית תימור כהן.

יאיר הס, מנכ"ל עמותת הלל מספר "הבחירה בשחקנית שיר פופוביץ', שמדריכה בהתנדבות סדנאות משחק ליוצאים ויוצאים בשאלה החברים בהלל, הייתה הטבעית ביותר עבורנו. אני גאה בתרומה שקיבלנו עבור הקמפיין, תכנית המלגות של הלל היא הדרך הטובה ביותר לתת ליוצאים בשאלה יותר הזדמנויות ואפשרויות בחירה בחייהם החדשים ויש לה משמעות גם עבור התורמים." הפרסומת החדשה היא המשך לקמפיין של העמותה שעלה בתקופת הקורונה (גם כן במימון של יוצא בשאלה בוגר תכנית המלגות של הלל) וכלל פרסום בעיתונות וברדיו. בימים אלה מתקיים הליך של בג"צ מול הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו שפסלה לשידור את התשדירים של הלל ברדיו האזורי.

במסגרת אירועי ה 30 להלל יתקיים ביום חמישי הקרוב (16.12) ההאקתון הראשון בנושא יציאה בשאלה שמטרתו פיתוח פתרונות שישפרו את חייהם של יוצאים בשאלה; יוצאים בשאלה הציגו עבודות צילום בפסטיבל הצילום הבינלאומי PHOTO IS:RAEL והתקיימו מפגשי וובינר בינלאומיים עם חברי ארגונים מקבילים מרחבי העולם.

עמותת "הלל – יוצאים בשאלה" מסייעת ליוצאים ויוצאות בשאלה מן המגזר החרדי להשתלב בחברה הישראלית. החזון של הלל הוא חברה ישראלית שבה לכל צעירה וצעיר חרדיים יש יכולת לבחור בחופשיות את דרכן.ם ואורח חייהן.ם, תוך מימוש עצמי מלא. הייעוד של הלל הוא לשמש קהילה המקבלת לתוכה יוצאות ויוצאים בשאלה מן המגזר החרדי, ולסייע להן.ם להשתלב בהצלחה בחברה הישראלית. העמותה עוסקת בייעוץ וליווי אישיים בתחומי ההשכלה, דיור, חברה ותרבות, שירות לאומי או גיוס לצבא ומענה ליוצאים בשאלה שהם הורים. הסניפים של עמותת הלל נמצאים בירושלים, חיפה, תל-אביב וצפת וחברים בהם אלפי יוצאים ויוצאות בשאלה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות