פרסום ושיווק

הקמפיין הספקטקולרי של הבורסה לניירות ערך

זוהיר בהלול זוהיר בהלול

הבורסה לניירות ערך עלתה אמש (ב') בקמפיין חדש המעודד את הציבור להעמיק את ההכרות עם שוק ההון והידע עם מוצרי ההשקעה השונים של הבורסה. הקמפיין הינו במסגרת שיתוף הפעולה הרב שנתי של הבורסה עם מנהלת הליגות לכדורגל. את הקמפיין יובילו העיתונאי ושדרן הספורט המיתולוגי זוהיר בהלול, שאף כיהן כחבר כנסת מטעם סיעת המחנה הציוני, לצד שחקני ליגת העל ביניהם: אייל גולסה, אלמוג כהן, איתי שכטר, בירם כיאל, בן סהר, מוחמד שכר, מקס גרצ'קין ועידן ורד.

במהלך השנה האחרונה קיימו הבורסה ומנהלת הליגות לכדורגל תוכנית "אימון פיננסי", ראשונה מסוגה בישראל, לשחקני הכדורגל בליגת העל, במסגרתה עברו שחקני הכדורגל מפגשים, עם גורמי מקצוע בבורסה במטרה להעמיק את הידע שלהם בנושא ניהול פיננסי של כספי הפנסיה והחיסכון, מוצרי חיסכון והשקעה, פיזור סיכונים, התנהלות על פי תקציב ועוד. שחקני הכדורגל, כמו גם ספורטאים אחרים, נמצאים באתגר לא פשוט מבחינת ההתנהלות הפיננסית, לאור העובדה שהקריירה הספורטיבית היא באופן טבעי קצרה יחסית ונמשכת כ- 12- 15 שנים. מאפיין ייחודי זה מחדד את הצורך בחשיבות של כלים פיננסיים והתנהלות נכונה בראייה ארוכת טווח.
כעת, הבורסה מרחיבה את המעגל ויוצאת בקמפיין לציבור הרחב כולו. במסגרת הקמפיין החדש יעלה אתר "אימון פיננסי" בו מושגי יסוד ומידע רלוונטי למשקיעים מתחילים, בפרט כאלו העושים את צעדיהם הראשונים בשוק ההון, תשובות לשאלות וטיפים להשקעה נבונה. בנוסף לאתר הייעודי, ייערכו פעילויות במגרשים בהן עמדות שיפגישו אוהדים מקבוצות שונות בתחרויות טריוויה על נושאי שוק ההון.

בשנים האחרונות עושה הבורסה מאמצים מתמשכים על מנת לחזק את הקשר לציבור הרחב, להסיר חסמים להשקעות ולהעמיק את הידע וההכרות עם שוק ההון במטרה להגדיל את שיעור ההשתתפות של הציבור בהצלחת הכלכלה הישראלית ובהשקעות פיננסיות לטווח הארוך. זאת, מתוך החשיבות של התנהלות פיננסית נכונה בעיקר בעידן בו הריבית היא אפסית וסך ההון המצטבר של הציבור הרחב בפיקדונות העו"ש עומד על כ- 640 מיליארד שקלים.

גם השנה, בפרט לאור העניין הגובר של הציבור הישראלי בהשקעות בשוק ההון וגידול של כ- 140 אלף במספר החשבונות החדשים, המשיכה הבורסה לפעול, על מנת להרחיב את בסיס הידע, להנגיש את נתוני המסחר ולקדם מסחר בעמלות נמוכות יותר ובסכומים נמוכים יותר. בין היתר, יצאה הבורסה בחודש מאי במהלך להגברת המודעות לגובה העמלות המשולמות על ידי הציבור, באמצעות השוואה פשוטה, חינמית ונגישה במחשבון עמלות הבורסה. גם בקמפיין זה לקח חלק כוכב מתחום הספורט – שחקן העבר ומאמן הכדורסל זופר אבדיה שהשתתף בקמפיין לצד הקומיקאית עדי אשכנזי, עימה הבורסה משתפת פעולה בשנים האחרונות.

הקמפיין מבוצע באמצעות משרד הפרסום סיטימדיה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות