מדיה

"בטריבונה" צפויה לחזור במסגרת ערוץ וואן

אבי רצון. חוזר אחרי 13 שנים

בטריבונה חוזרת! תכנית הפאנל הספורטיבית של אבי רצון, שהקדימה בעשור את כל אלו שקמו בתחילת המילניום, צפויה לשוב לטלוויזיה במסגרת ערוץ וואן. בין הצדדים יש עדיין פערים, אך עבודות ההגנה של התכנית כבר החלו ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי היא אמורה לעלות בקרוב

לכסית נודע כי מלבד רצון, שיחגוג בשנה הבאה 70, אנו צפויים למצוא בפאנל גם את עיתונאי ידיעות אחרונות עמיר פלג ועוד דמויות אחרות מעולם הכדורגל והתקשורת.

תחילתה של התכנית, שלמעשה המציאה את השיח הספורטיבי האגרסיבי בעברית סביב שולחן, היתה בסוף שנות ה-90' בערוץ המזרח התיכון ששודר ביס. עם הקמת ערוץ 10 ורכישת זכויות השידור על המשחק המרכזי של ליגת העל על ידו, עברה בטריבונה אל הערוץ ומוקמה מיד לאחר המשחק. הרצון ליצור רצועת ספורט רייטינגית התנפצה, כמו הרבה יוזמות בערוץ 10, ובטריבונה ירדה המסכים ב-2005.

ב-2008 שוב חווה רצון רנסאנס, כשערוץ 1, שבו שימש כפרשן במשך שנים רבות, החליט להחזיר את התכנית עם פאנל רחב ומגוון יותר שכלל דמויות כמו יריב בן אליעזר וח"כ לשעבר ענבל גבריאלי, שהקשר שלהם לספורט הוא מעט מאולץ.

כעת רק נותר לראות אם אחרי 13 שנות היעדרות לרצון, שהתמקד בשנים האחרונות ברדיו ומגיש כיום תכנית בוקר קבועה ברדיו "גלי ישראל", עדיין יש את זה. וגם מי יהיה הצוות מסביב. והאם האווירה המיוחדת שאפיינה את התכנית בכלגלגוליה הקודמים עדיין רלוונטית לתקופה הזו.

ערוץ וואן מחזיק בזכויות השידור של הליגה הספרדית ובחלק מאלו של הליגה האיטלקית, אך בכדורגל הישראליף להבדיל מהאתר, אין לערוץ הטלוויזיה שלו דריסת רגל אמתית. האם בטריבונה תשנה את המגמה הזאת?

אבי רצון סרב להגיב לדברים.

מעמיר פלג לא נמסרה תגובה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות