פרסום ושיווק

פשוט ככה: מיסטר ביג מציל את פלוטון לאחר נפילת המניות

מיסטר ביג חוזר מיסטר ביג חוזר

זהירות, ספויילר לפניך: בכתבה הזו תגלו מה קרה בסוף הפרק הראשון של "פשוט ככה", ההמשכון של "סקס והעיר הגדולה" – אם טרם צפיתם בפרק – אל תקראו.

יצרנית ציוד הכושר, פלוטון, יצאה בפרסומת הומוריסטית לאחר שהאופניים שלהם הרגו את מיסטר ביג. בסוף השבוע האחרון, מיד לאחר שידור הפרק הראשון של "פשוט ככה", בו ביג מקבל התקף לב לאחר שרכב על אופני הכושר. חברת פלוטון נתנה את אישורה לשימוש באופניים לצילומי הסדרה, אך היא לא ידעה כי ביג, אותו מגלם השחק כריס נות', ימות מיד לאחר האימון. מיסטר ביג מת ואתו צללו למטה גם המניות של חברת פלוטון, שירדו ביותר מ- 16% מאז שידור הפרק.

התקשורת בארצות הברית כבר סערה ותהתה האם חברת פלוטון עלולה לתבוע את HBO, שכבר ידעה בעברה לא מעט מהמורות כאשר הוציאה את ההליכונים שלה מרשתות השיווק לאחר תלונות על פציעות. אבל במקום תביעה החליטו בפלוטון לעשות משהו אחר. פרסומת פרודית על הסיטואציה. לטובת העניין הם גייסו כמובן את הכוכב, נות'.

עושים מהלימון לימונדה

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ryan Reynolds (@vancityreynolds)

בפרסומת, בה מככב נות' לצידה של מדריכת הכושר ג'ס קינג שגם שיחקה בפרק המדובר, הם יושבים מול האח ונות' שואל אותה אם היא רוצה לרכב. בפרסומת, בקולו של השחקן ריאן ריינולדס שמשרד הפרסום שלו אחראי על ההפקה, מוסבר כי מיסטר ביג לא מת בכלל שרכב על אופני כושר, אלא בשל אורח החיים שלו וההיסטוריה המשפחתית. עוד מוסיפים כי "ייתכן שהרכיבה על אופני כושר אפילו עזרה לעכב את אירוע הלב הלב".

הפרסומת יוצאת להגן על אופני הכושר של החברה ומסבירה לצופם כי מה שגרם למותו הוא אורח החיים וההיסטוריה המשפחתית שלו, למעשה השימוש באופני הכושר "ייתכן שאפילו עזרו לעכב את אירוע הלב שלו". בסיום הפרסומת יש קריצה נוספת אל הסדרה: "ופשוט ככה…הוא חי".

צילום מסך
צילום מסך
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות