דיגיטל

קוניק לנעמה ריבה: "גונבת דעת, מנצלת מעמדך לפעילות פוליטית"

ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק. האשמות קשות

לראש עיריית גבעתיים רן קוניק יש תדמית נקייה יחסית, אבל מסתבר שגם לו לפעמים קשה להתאפק. בסוף השבוע ברח לו הקוניק, אחרי שהתקשה להבליג על ציוץ של כתבת האדריכלות ב"הארץ" ותושבת העיר, נעמה ריבה, וענה לה בצורה שלא מתאימה לראש עיר.

"השאלה היא מתי העורכים שלך יתעוררו וישאלו את עצמם מי את באמת", ירה קוניק לפני שהכניס את הסכין וסובב, "עיתונאית חובבנית ולא רצינית או גונבת דעת שמנצלת ביודעין את מעמדך לפעילות פוליטית מקומית תוך פרסום חצאי אמיתות".

הדברים הקשים של קוניק באו לאחר שריבה צייצה מחדש ציוץ שתקף את קוניק על דברים שאמר בראיון לכלכליסט. בהמשך היא הוסיפה משלה וקבעה כי יותר מהר ללכת מגבעתיים לת"א ברגל מאשר באוטו והאשימה את ראש העירייה כי הוא אינו עושה די על מנת לשפר את המצב.

ריבה כמובן לא נתנה למצב להישאר כמו שהוא, והכחישה לחלוטין את דבריו של קוניק. "גם ב-2013 האשימו אותי בסביבת חולדאי בפעילות פוליטית", צייצה, "ההשמצות של קוניק לא ישנו את המציאות. אני גרה בגבעת רמב"ם כבר 4 שנים ולא צמח פה נת"צ או שביל אופניים.

רצינו לבדוק עם קוניק האם יש גם עובדות מאחורי ההאשמות החמורות כלפי ריבה, שלכאורה מנצלת את מעמדה כעיתונאית לפעילות פוליטית, אך מלשכתו של ראש העיר לא נמסרה תגובה.

את ריבה רצינו לשאול מדוע היא אינה פועלת משפטית מול ראש עירה, אם באמת הוכפשה, אך היא בחרה למסור לו רק ש"אשמח לדעת מתי יהיה לי שביל אופניים ונת"צ מגבעתיים לת"א".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות