על סדר היום

כל אחד והברק רביד שלו

מתקפת היח"צ על ספרו של ברק רביד, בשישי בבוקר

כבר תקופה ארוכה לא זכורה מתקפת יח"צ כפי שהפיק לנו בסוף השבוע האחרון הפרשן המדיני של אתר וואלה, ברק רביד, עם ספרו על אודות דונלד טראמפ. את הביקורות על הספר עוד נשמע מן הסתם בשבועות הקרובים, אך הציטוטים שהביא רביד מהנשיא לשעבר של ארה"ב, השתלטו על השיח בצורה מוחלטת. וגררו לא מעט מקרים מבדחים ומביכים.

אולי זו האובססיה התקשורתית כלפי רה"מ לשעבר, בנימין נתניהו, ידידו הקרוב ושותפו לדרך של טראמפ, אולי זו סתם רדיפת הסנסציה, אבל כולם בלעו את הסחורה. הפגזים נפלו מכל הכיוונים, וכל אחד לקח את הקרדיט שחשב שנכון לו.

הגדילו לעשות אנשי ידיעות אחרונות, שמכיוון שהספר יוצא בהוצאת הספרים הפרטית של הקבוצה, קיבלו חלקים נרחבים מהראיןו עם טראמפ למוסף 7 ימים. למרות שידעו שהם לא היחידים בשטח עם הסחורה. לא חלפה דקה ופוש נוסף שוגר, הפעם מצד אתר הבית של רביד – וואלה – עם כותרת כמעט זהה לזו "הבלעדית" ב-YNET. בשתיהן, מיותר לציין, הוזכר הביטוי "Fuck Him". לפחות בוואלה הסתפקו בהגדרה של הכותרת כ"ראיון מיוחד". מה מ

ואם פה עוד היה איזשהו תיאם בין שני הגופים שמקיפים את רביד, הצלע השלישית היתה אולפן שישי של חדשות 12. הפאנל, שלרוע המזל לא כלל את חביבו של טראמפ עורך ישראל היום בועז ביסמוט, ידע שיש בידיו איטריות מחוממות, אבל זה לא הפריע להם להגדיר את הראיון (שערך רביד שעובד בוואלה עבור ספר בידיעות ספרים) כהקלטות של טראמפ שנשמעות לראשונה ובהם הוא מדבר על יחסיו עם נתניהו.

אז זה מיוחד, זה לראשונה וזה בלעדי, העיקר שכולם מרוצים. עכשיו רק נקווה שיהיה בספר הזה תוכן שמחזיק יותר מכותרת או שתיים חזקות וכמה אלפי מילים בתקשורת סוף השבוע. אבל בזה ניווכח במהלך השבועות הקרובים, כשהמתקפה תשכח והמוצר עצמו יישפט על ידי הציבור.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות