טורים אישיים

הזיקנה לא יפה לאף אחד – גם לא לסקס והעיר הגדולה | ביקורת TV

פשוט ככה פשוט ככה

קארי, מירדנה, שארלוט וסמתנה – מה קרה לכן? מה קרה לי?

לפני קצת יותר משני עשורים הפציעו לחיינו ארבעת המופלאות, הן היו כל מה שרצינו להיות. צעירות, רווקות ניו יורקיות עם קריירות מפתיעות, לא היו להן בעיות כלכליות והן עשו כל מה שבא להן. בדיוק בגלל זה אהבנו אותן כל כך. הן סללו לנו דרך ונתנו לנו לחלום על נשיות אחריות, כזו שלא מתביישת מאורגזמה.

עשרים שנה אחרי אנחנו פוגשים אותן שוב ב"פשוט ככה", סדרת ההמשך. הפעם הן רק שלוש, סמנתה עזבה ללונדון ולא מדברת עם אף אחת (גם במציאות קים קטרל לא מדברת עם השחקניות, ולכן היא לא משתתפת בהמשכון) ואני לא יכולה שלא לתהות – מה קרה להן?

טוב, הן הזדקנו. הן עדיין יפות, מלאות בסטייל וכסף לא חסר להן, אבל האישיות החזקה שלהן הלכה לאיבוד עם השנים. החיים התקדמו הלאה והבחורות הפכו לנשים שלא ממש מצליחות להתמודד עם המציאות של העידן החדש. העיתון של קארי הפך לפודקאסט, מירנדה חזרה ללימודים והיא לא מצליחה להשתלב בפוליטיקלי קורקט ושארלוט היא ה"גוד ג'ואיש מאם" עם השמלות הנפוחות לבנותיה הצעירות והחצי מרדניות. מה תעשה מירנדה כשתגלה שהבן שלה לקח שאכטה? אבוי לשארלוט שהיא צריכה להתמודד עם ילדה שרוצה ללבוש שחור וקארי, הו קארי תמשיך לדלג על נעלי עקב וכובעים מצחיקים ברחובות ניו יורק.

שני הפרקים הראשונים ששודרו אמש ב- HOT (ממש בצמוד לשידור בארה"ב) הבהירו לי היטב – את אולי יכולה להיראות פגז בגיל חמישים, אבל האישיות שלך כנראה תתקמט. מה הבשורה הגדולה ב"פשוט ככה?" – אין. פשוט ככה. הבורגנות מכה בך, והיא מכה בעוצמה חזקה כשיש לך כסף, ולנשים שלנו לא חסר, מסתבר. וזו כנראה הסיבה היחידה לאיחוד המרגש, כסף. השנתיים של הקורונה היו קשות מאוד לתעשיית הטלוויזיה בארצות הברית, וכנראה שמישהו מההפקה התבלבל שם וחשב שזה יהיה ממש נחמד לעשות איחוד אמיתי ולהביא עלילה חדשה, כזו שגם תכניס לא מעט כסף למפיקים. הם צדקו. ההפקה של "פשוט ככה" מתוקתקות עד לפרט הקטן ביותר, אבל התסריט? תחזירו אותו למגירה ותתקדמו בבקשה ל- 2021. תנו תיקווה לבחורות הצעירות שהיינו ואל תמחקו מהן את העוז, העוצמה והקידמה.

חצי שעה לתוך קלישאות אין סופיות על נשים בשנות ה-50, ועל צ'יפס שמנוני שמותר רק לאכול אחד ממנו, וגם זה בסתר, פשוט רציתי לבכות. חשבתי שהבחורות שהכרתי לפני שני עשורים ימשיכו להיות אותן נשים חזקות שאהבתי כל כך, אבל מסתבר שהזיקנה לא מחמיאה לאף אחד, בטח לא לסקס והעיר הגדולה שיש בה הרבה פחות סקס והרבה יותר בוטוקס.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות