על סדר היום

לאן נעלם שמו של יוצר התערוכה באתר ONE?

חנוכת התערוכה בהונגריה, בהשתתפות כדורגלנים והשגריר הישראלי

עיתונאים יכולים לכתוב עד מחר על המלחמות הפוליטיות הקטנות בבית הנבחרים, אך המלחמות שלהם הרבה יותר נחותות, בטח כשמדובר בעיתונאי הספורט שאולי יודעים לבקר שחקנים, מנהלים ועסקנים, אבל הרבה פעמים מגלים התנהלות הרבה יותר מביכה מאשר זו של אלו שהם כותבים עליהם. בטח כשזה מגיע להחרמה המטופשת של "ישראל היום" מצדי אנשי קבוצת "ידיעות אחרונות".

אתמול לדוגמא פורסם באתר ONE מבית ידיעות אחרונות ידיעה על תערוכה שהיא פרי שיתוף של משרד החוץ ההונגרי והישראלי – "משני המשחק" – שתוצג בחודשים הקרובים בהונגריה ולאחר מכן תגיע באביב 2022 לישראל.

התערוכה מציגה את הקשר בין הספורט היהודי להונגריה ומוצגים בה פאנלים של אתלטים יהודיים שתרמו משמעותית לספורט בהונגריה כמו המתעמלת אגנס קלטי, המאמנים בלה גוטמן וגיולה מנדי ועוד רבים וטובים. פרויקט הדגל של השגרירות בהונגריה מגדירים אותה ב-ONE, בדיוק לפי מה שנכתב בקומיניקט שנדלח מטעם משרד החוץ, ממנו הוסרה רק שורה אחת: של יוצר התערוכה, עדי רובינשטיין, שלרוע מזלו עובד ב… "ישראל היום".

פנינו למשרד החוץ כדי לדעת האם שמו של רובינשטיין הופיע בקומיניקט שנשלח אל כלל כלי התקשורת, והתשובה היתה חיובית.

התקשרנו גם לעורך הראשי וואן, גידי ליפקין, לברר האם זו הנחתה מלמעלה, עניין אישי או שהוא פשוט יודע מה נוני רוצה ומרצה אותו מראש, אבל גם הוא לא נענה לפניותינו. אם יחזור, תגובתו תצורף לכתבה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות