על סדר היום

הגל השני: אוחובסקי מתכנן תביעת מיליונים נגד התאגיד

גל אוחובסקי. מחכה לסיום חקירת המשטרה

עוד בטרם הסתיימה חקירת המשטרה נגדו, מקורות מספרי כי גל אוחובסקי כבר עומל על הכנת תביעת דיבה של מיליונים נגד תאגיד השידורים הציבורי "כאן 11" בעקבות התחקיר שפורסם עליו ולפיו פגע מינית וניסה לכפות את עצמו על גברים אחרים.

בעקבות התחקיר התפטר אוחובסקי מכל תפקידיו הציבוריים, אך לאחר שנחקר במשטרה ושיתף פעולה באופן מלא, עושה רושם שהראיות נגדו, נכון לעכשיו, לא באמת מוצקות.

בקרבתו מעריכים כי זה שהוגשה נגדו רק תלונה אחת, וגם היא נמצאת הרבה מעבר לחוק ההתיישנות, מעידה על כך שהתיק ייסגר בסופו של דבר.

לפי התחקיר, שנערך על ידי מיכל רבינוביץ' בשיתוף עם עמוד "תורנו" באינסטגרם שעוסק בהטרדות מינית בקהילה, "נשיא ארגון הנוער הגאה פעל לכאורה באלימות ובכח וכפה את עצמו על גברים", אלא שכאמור, למרות כל הפרסומים והפולו-אפים שנעשו לכתבה, אל המשטרה הגיע רק מתלונן אחד ואילו שאר הגברים שדיברו בתחקיר ובכתבות הנוספות בנושא, בחרו שלא להתלונן.

מעמדו של אוחובסקי, שהיה אחד הגורמים הדומיננטיים והקולניים בקהילה הגאה, נפגע באופן משמעותי בעקבות הפרסומים הללו, וגם ההתנצלות הכללית שנתן במקביל לפרסום התחקיר היתה כלפי "מי שהרגיש שנפגע ממני", ולמעשה אינה הודאה בדברים החמורים שיוחסו לו.

כעת רק נותר לראות מה תחליט המשטרה, והאם זירת ההתגוששות תעבור מהמישור הפלילי לזה האזרחי.

רונן צור, המייצג את אוחובסקי, הכחיש את הדברים. "אין ולא היתה כוונה כזאת ומדובר במידע מוטעה לחלוטין".

מכאן 11 לא נמסרה תגובה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות