פרסום ושיווק

הגיבורים מאחורי הגיבורים: קמפיין הגיוס של סלברייט

חברת ההייטק הישראלית סלברייט (Cellebrite), שהטכנולוגיה שלה מסייעת במיליוני חקירות של מקרי פשע ברחבי העולם, עולה עם קמפיין גיוס עובדים חדש תחת המסר "הגיבורים מאחורי הגיבורים". לצורך הקמפיין, נוצרו בובות משחק אמיתיות בהשראה של עובדיה, כשכל אחת מייצגת תחום ספציפי מתוך מגוון מקצועני ההייטק העובדים בחברה.

ארבע דמויות ה- Action figures ("בובות פעולה") שולבו בארבעה סרטונים שמתרחשים ביקום הייטק של גיבורי על, שם הן מסייעות לאנשי אכיפת החוק לתפוס את הפושעים. רק שבמקום סופרמן, באטמן, ווונדר וומן – הדמויות של סלברייט הן אנשים רגילים שעובדים בהייטק עם שמות כמו: Daring DevOps, Research Rebel , Professor Producto, או Full Stack. מעין סוג אחר של גיבורים וטייק-אוף על הדמויות האופייניות והמוכרות.

תהליך הכנת הקמפיין, בשיתוף משרד הפרסום מקאן-טק, התבסס על ראיונות עם עובדים אמיתיים של סלברייט כדי ליצור סוג של גיימיפיקציה של עובדי החברה ובניית תוכן על בסיס האנשים והעבודה עצמה. הבובות צולמו כשהן מופעלות על ידי "בובנאים" מקצועיים, ל-4 סרטונים מרשימים. במרכז כל סרטון סיפור גבורה דמיוני, אשר ממחיש מקרי פשע מהחיים האמיתיים, שבהם הטכנולוגיה שמפתחים עובדי סלברייט מסייעת לאנשי אכיפת החוק לפענח את אותם פשעים באמצעות איסוף וניתוח של ראיות דיגיטליות.

"בתחרות על הטאלנטים בשוק ההייטק הישראלי, סלברייט בחרה להדגיש את הערך המוסף ויכולת ההשפעה שיש לעובדים שלנו ביצירת עולם בטוח יותר", אומרת אסנת תירוש, סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש בסלברייט. "מעבר לגיוס עובדים חדשים, יש כאן הוקרה לעובדים הקיימים, שהם "הגיבורים שמאחורי הגיבורים", שותפים המסייעים לגופי אכיפת החוק ברחבי העולם לפענח פשעים ולתפוס את אלה שמסכנים את בטחון הציבור. הדגש מבחינתנו בתכנון הקמפיין, היה לשים במרכז את המשמעות ואת הערך בעשייה של עובדינו, המפתחים טכנולוגיה המסייעת לאלה שנלחמים בפשיעה."

הקמפיין הושק פנימית לעובדי החברה במסיבה במשרדיה, באזור ההייטק של פ"ת. האירוע הופק בקונספט של עולם גיבורים, המבוסס כולו על גיבורי סלברייט. קומה שלמה במשרדים מותגה בהתאם, כולל הקמת חנות פופ-אפ עם מרצ'נדייז ממותג (כוסות גיבורים, מטריות, כריות חימום, חולצות, גרביים), תא מיוחד לצילום כגיבורים, פוסטרים של תמונות העובדים עצמם במיתוג גיבורי על, וגם – חשיפת סרטון שמתעד את כל תהליך הפקת הקמפיין.

הקמפיין יעלה למשך חודש, החל בשבוע זה, ברשתות החברתיות, ובשילוט של תחנות אוטובוסים.

סלברייט הישראלית היא המובילה הגלובלית בשוק פתרונות ה-Digital Intelligence בסקטורים הציבורי והפרטי. החברה מאפשרת לארגונים להתמודד עם המורכבויות של חקירות דיגיטליות המאושרות ע"פ חוק, באמצעות ייעול של תהליכי החקירה. אלפי סוכנויות אכיפת החוק ותאגידים מובילים ביותר מ-140 מדינות משתמשים בפלטפורמת ה-Digital Intelligence של סלברייט, המשנה את הדרך בה לקוחות אוספים, בוחנים, מנתחים ומנהלים מידע ראייתי במסגרת חקירות המתנהלות ע"פ חוק. סלברייט מונה כ-850 עובדים, מעל 500 מהם בישראל. החברה הונפקה בבורסת נאסדק ב-1 בספטמבר 2021.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות