זזים

מור יוגב מונתה למנהלת השיווק של הבנק הדיגיטלי הראשון

מור יוגב מור יוגב

מנהלת שיווק חדשה לבנק הדיגיטלי הראשון: מור יוגב, שכיהנה בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"לית השיווק של פלטפורמת השקעות ההמונים 'פיפלביז', תוביל את האסטרטגיה השיווקית של הבנק ויישומה תחת סמנכ"ל השיווק, מכירות ולקוחות רועי קציר.

למור תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון (התמחות בהתנהגות צרכנים). היא בעלת ניסיון של 8 שנים בתחום השיווק, בין היתר באסם ובמשרד הפרסום גליקמן, שמיר, סמסונוב שם ניהלה את אסטרטגיית הפרסום הדיגיטלי של חברות מובילות במשק ביניהן החברה המרכזית למשקאות וחברת פרטנר.

רועי קציר, סמנכ"ל השיווק, מכירות ולקוחות של הבנק הדיגיטלי הראשון: "הצטרפותה של מור כמנהלת השיווק של הבנק היא צעד משמעותי לקראת השקתו של הבנק לציבור הרחב. אנחנו הולכים להציע, לראשונה מזה עשורים רבים, אלטרנטיבה שלמה למערכת הבנקאית המסורתית. החזון שלנו הוא להציע לכלל משקי הבית בישראל, שירותי בנקאות פרטית, שהיו עד כה זמינים רק למעטים. מור תוביל את האסטרטגיה השיווקית של הבנק ותיצור תשתית פרסומית שתחבר את הלקוחות לערכים שלנו. אנחנו מאמינים שיחד, נשנה את יחסי הכוחות במערכת הבנקאית בישראל".

מור יוגב, מנהלת השיווק והמכירות של הבנק הדיגיטלי הראשון: "אני מתרגשת להצטרף למיזם המשמעותי הזה ולהיות שותפה לבניה של בנק חדש בישראל, בנק שבראש ובראשונה אני ובני המשפחה שלי נרצה להיות לקוחות שלו. עד כה הציבור הישראלי כמעט שלא ביצע מעברים בין בנקים, כשהסיבה המרכזית לכך הייתה שלא באמת היה לאן לעבור. האתגר עבורנו הוא לבנות מערכת יחסים של אמון וביטחון מול הלקוחות הפוטנציאלים שלנו, כזו שבה הם יאמינו שאין לנו שום כוונה להרוויח מחוסר הידע או הזמן שלהם, להיפך, נעשה הכל לפתור עבורם כאב שעד עכשו לא הצליחו לתת לו מענה: המורכבות בניהול הכסף".

הבנק הדיגיטלי, שבבעלות פרופ' אמנון שעשוע ותחת ניהולו של גל בר דעה, נמצא בימים אלו בתקופת הרצה לקראת השקתו לציבור בתחילת 2022. משרד הפרסום המלווה את הבנק הוא no no no no no, yes של גדעון עמיחי. הבנק השיק לאחרונה מיני קמפיין פרסומי המעלה על סדר היום את רפורמת הניוד בקליק בין בנקים שיצאה לדרך בחודש ספטמבר.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות