דיגיטל

חנה רדו מקימה סוכנות דיגיטל שלישית בפריפריה

חנה רדו חנה רדו

לאחרונה הושלמה הקמתה של סוכנות הדיגיטל השלישית שהקימה חנה רדו בפריפריה בעשור האחרון. לינק תשעשרה, שנפתחה החודש בשדרות, תצטרף לסוכנויות שהקימה רדו במצפה רמון ובעמק המעיינות במסגרת עבודתה במקאן.

הסוכנות החדשה מתמחה בטרנספורמציה דיגיטלית לעסקים קטנים ובינוניים, לצד ניהול סושיאל ונכסים דיגיטליים באמצעות טכנולוגיות חדישות. היא הוקמה במסגרת "קבוצת תשעשרה", שמקדמת תעסוקה איכותית בפריפריה הגיאוגרפית הרחוקה של ישראל ופועלת במצפה רמון, צפת, אופקים, שדרות ובקרוב גם בירוחם.עד כה למעלה מ-150 לקוחות קטנים ובינוניים מהפריפריה עברו דיגיטציה במסגרת המיזם שפועל רק מספר חודשים.

בראש הסוכנות עומדת אלונה דקל, בעלת ניסיון של 15 שנה בתחום הדיגיטל, בין היתר במשרדים באומן בר ריבנאי, ראובני פרידן ומקאן ת"א. דקל מובילה צוות של כעשרה עובדות ועובדים המתמחים.ות במתן פתרונות דיגיטליים כמו שירותי בניית אתרים, עיצוב גרפי ומיתוג, שירותי ניהול מדיה חברתית, עריכת וידאו ואנימציה ועוד. נוסף לאלה מתמחה הסוכנות במתן ליווי אישי ומקצועי לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של הסטארטאפ הבינלאומי סולומוטו המאפשרת לנהל את כל הנכסים הדיגיטליים של העסק ממקום אחד בפשטות מרבית.

חנה רדו, יו"ר קבוצת תשעשרה: "פתחנו את לינק תשעשרה לפני פחות מחודש בעיר שדרות והיא כבר מעניקה תעסוקה איכותית לכעשר.ה תושבי הנגב המערבי. לצד מתן המשרות אנו מעצימות גם עסקים קטנים ובינוניים שהינם הנפגעים העיקריים של משבר הקורונה. החלום שלי הוא שנגיע למאות משרות בלינק תשעשרה ונהיה סוכנות הדיגיטל הגדולה בישראל שמעניקה תעסוקה איכותית לאלפי תושבי הנגב".

לינק תשעשרה הינה סוכנות לפתרונות דיגיטליים של המיזם העסקי חברתי נגב תשעשרה המעניק לחברות ולעסקים שירותים במיקור חוץ מהנגב המערבי ומעוטף עזה. המיזם הוקם על ידי המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ואשכול יישובי הנגב המערבי במטרה לחזק את התעסוקה בישובי הנגב המערבי ובעוטף עזה. הסוכנות הוקמה בסיוע בנק הפועלים, באמצעות המרכז לבנקאות חברתית, המקדם יוזמות ושותפויות שמתמקדות בכלים ופתרונות חדשניים לתעסוקה בפריפריה, למגזרים ולכלל הציבור בישראל.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות